  • 11. Data: 2002-09-02 10:43:44
    Temat: Re: Obciazenie KK w IDEI? (X-post)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "monse1" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aktk8h$fuv$1@news.onet.pl...
    > Tak tak, tylko jak puszczą przelew 2 dni po wystawniu faktury a ty nie
    > będziesz miał kaski na kącie, to potem na pocztę i ręczne przelewy. ( Ja
    tak
    > miałem kilka razy) dlatego zrezygnowałem

    A o czym tu jest mowa?
    Jaki przelew i kto to sa oni co go puszcza?
    temat jest o obciazeniu karty kredytowe, jakby co...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2002-09-03 12:44:34
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 30 Aug 2002 22:35:26 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    >Zastanawiam sie nad tym krokiem. Czy mial ktos z tym problemy? Np. karta
    >obciazana zbyt duzymi kwotami? Jak wowczas z reklamacjami?

    Dawno temu (jakiś rok temu) zrezygnowałem z obciążania VC w idei...
    Powody:
    - ściągali praktycznie pierwszego-drugiego dnia po wystawieniu faktury
    Podobno teraz już ściągają tuż przed terminem płatności - nie wiem.
    A, wiem - zaczęli potem 'pod koniec'. I akurat wylądowałem w szpitalu
    na tydzień przed wygaśnięciem karty... karta wygasała z końcem kwietnia,
    a termin płatności to był 4 kwietnia. Zadzwoniłem do BOKu prosząc o
    wcześniejsze pobranie kasy: byłem uziemiony i czekałem na operację
    kolana... Nie zgodzili się. Musiałem organizować całą akcję w rodzinie
    żeby znaleźli fakturę i zapłacili :-/
    - bywało że im nie przeszła autoryzacja i robili problemy, zamiast po
    prostu spróbować ponownie. Kilka razy próbowali mnie zmusić do łażenia
    na pocztę ale zawsze udawało mi się ich zmusić by to załatwili sami
    (tj. w końcu przeprowadzali ponowną autoryzację)
    - sam musiałem przypilnować aktualizację upoważnienia, Idea nawet nie
    raczyła mi o tym w jakikolwiek sposób przypomnieć. Musiałem iść do
    najbliższego dealera po papier z upoważnieniem...
    - gdy wkurzyli mnie paroma rzeczami, stwierdziłem że zakończę z nimi
    współpracę i na wszelki wypadek nie przedłużę po raz kolejny
    upoważnienia i będę płacił przelewem... Jeszcze przez dwa miesiące
    próbowali pobierać kasę z karty mimo braku upoważnienia!!! Oczywiście
    z nieaktualną datą ważności, więc im się nie udało :-)
    Oczywiście regularnie im o tym przypominałem w BOKu...

    Być może już się zmieniło... A w zasadzie nie powiem żeby było jakoś bardzo
    źle - przez większość czasu było OK, te problemy to mimo wszystko pojedyncze
    wpadki...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 13. Data: 2002-09-03 17:53:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak ja wysylalem fax z upowaznieniem to zaraz oddzwonili spytac czy
    > biezacy rachunek juz tez maja wziasc z karty.

    To powiedz do kogo mam zadzwonic, bo mi powiedziano, ze obecy juz nie da
    rady. Nastepny, to i owszem.
    I jeszcze jedno - jest jakis formularz na to? Czy po prostu wyslac faks
    do IDEI z prosba o obciazanie karty? Na jaki numer wyslac i jakie dane
    zawrzec w faksie?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 14. Data: 2002-09-04 05:53:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 3 Sep 2002 19:53:43 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >To powiedz do kogo mam zadzwonic, bo mi powiedziano, ze obecy juz nie da
    >rady. Nastepny, to i owszem.

    Nie wiem do kogo zadzwonic bo wtedy sami zadzwonili :-)

    >I jeszcze jedno - jest jakis formularz na to? Czy po prostu wyslac faks
    >do IDEI z prosba o obciazanie karty? Na jaki numer wyslac i jakie dane
    >zawrzec w faksie?

    Juz nie pamietam, chyba przedyktowali mi to na infolini.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-09-04 07:35:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > To powiedz do kogo mam zadzwonic, bo mi powiedziano, ze obecy juz nie da
    > rady. Nastepny, to i owszem.

    Jak powiedziano tak zrobia...;-)

    > I jeszcze jedno - jest jakis formularz na to?

    Jest. Maja w BOKu. I sami faksuja gdzie trzeba

    > Czy po prostu wyslac faks
    > do IDEI z prosba o obciazanie karty? Na jaki numer wyslac i jakie dane
    > zawrzec w faksie?

    Pewnie mozna samemu, ale ja tam wole miec potwierdzenie zlozenia dyspozycji
    na papierze, a takie dostaniesz jak sie pofatygujesz do miejscowego BOKu.

    Podaje sie numer karty, na kogo wystawiona, date waznosci. CVVcostam nie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2002-09-04 17:55:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pewnie mozna samemu, ale ja tam wole miec potwierdzenie zlozenia
    dyspozycji
    > na papierze, a takie dostaniesz jak sie pofatygujesz do miejscowego
    BOKu.

    Wszystko sie zgadza dzis to prawie zalatwilem.

    > Podaje sie numer karty, na kogo wystawiona, date waznosci. CVVcostam
    nie.

    No wlasnie. A ze nie moja karta, to jutro mam przyniesc ksero z niej ;)

    Dzieki wszystkim w tym watku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl