  • 1. Data: 2002-08-30 19:01:36
    Temat: % mbanku w dol
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Niższe oprocentowanie w mBanku 2002-08-30 (17:04)

    Od 1 września w mBanku - Wydziale Bankowości Detalicznej BRE Banku SA będzie
    obowiązywało niższe oprocentowanie depozytów. Decyzja podyktowana została
    systematycznym spadkiem stopy WIBOR i kolejną obniżką stóp procentowych
    przez Radę Polityki Pieniężnej.
    Lokaty a vista eMAX będą oprocentowane nominalnie na poziomie 6,90%.
    Rachunki eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES KONTO będą oprocentowane w wysokości
    6,25 %. Pierwszy wirtualny bank obniży także oprocentowanie lokat
    terminowych mLOKATA i eMAX Lokata oraz kredytu odnawialnego dla posiadaczy
    rachunku eKONTO. (AN)"

    za wp.pl

  • 2. Data: 2002-08-30 19:29:07
    Temat: Re: % mbanku w dol
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=381
    93&t=38193

    był szybszy

  • 3. Data: 2002-08-30 19:32:54
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > "Niższe oprocentowanie w mBanku 2002-08-30 (17:04)

    było

  • 4. Data: 2002-08-30 21:50:46
    Od: v...@p...onet.pl

    > "Niższe oprocentowanie w mBanku 2002-08-30 (17:04)

    sie pociac mozna...

  • 5. Data: 2002-08-30 22:43:15
    Od: v...@p...onet.pl

    > "Niższe oprocentowanie w mBanku 2002-08-30 (17:04)

    eee to teraz juz nie maja najwyzszego bo lgnet ma 7.40 (a depozyty gwarantowane
    przez bfg do 18 000 euro)
    to juz inteligo bedzie lepsze dla statystycznego klienta mbanku, bo tam jest
    7.25 - jesli sie nie zmieni

  • 6. Data: 2002-08-30 22:47:17
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gwarantowane
    > przez bfg do 18 000 euro)
    > to juz inteligo bedzie lepsze dla statystycznego klienta mbanku, bo tam

    Kto robi za bookmachera??
    O ile zakład , że niebawem oba spadną???

  • 7. Data: 2002-09-02 05:13:05
    Od: "ROBBO" <r...@w...ec.pl>

> [...]
    > obowiązywało niższe oprocentowanie depozytów. Decyzja podyktowana została
    > systematycznym spadkiem stopy WIBOR i kolejną obniżką stóp procentowych

    No popatrz a przeciez RPP nie obnizyla stopy DEPOZYTOWEJ sciemniacze

  • 8. Data: 2002-09-02 06:52:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik ROBBO <r...@w...ec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akurru$3s8$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > No popatrz a przeciez RPP nie obnizyla stopy DEPOZYTOWEJ sciemniacze

    W umowie masz, ze oprocentowanie zalezy od stawki WIBOR, a ta spadla w
    zwiazku z decyzja RPP.
    Czytac papierki, czytac...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-09-02 09:09:17
    Od: "ROBBO" <r...@w...ec.pl>

    > W umowie masz, ze oprocentowanie zalezy od stawki WIBOR, a ta spadla w
    > zwiazku z decyzja RPP.
    > Czytac papierki, czytac...

    To ja wiem papierki czytam ale spojnik "i" w powyzszych zdaniach jest
    bledny.
    Bo owszem WIBOR spadl ale stopa depozytowa nie. Wiec obnizono oprocentowanie
    z powodu WIBORU li tylko

  • 10. Data: 2002-09-02 15:48:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik ROBBO <r...@w...ec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akv9mq$n4a$...@n...tpi.pl...

    > To ja wiem papierki czytam ale spojnik "i" w powyzszych zdaniach jest
    > bledny.

    IMO nie jest

    > Bo owszem WIBOR spadl ale stopa depozytowa nie. Wiec obnizono
    oprocentowanie
    > z powodu WIBORU li tylko

    Ehmmm, WIBOR spadl bo banki spodziewaly sie obnizki stop.
    Obnizka nastapila.
    Po cos sie tak uczepil stopy depozytowej?
    Gdyby tylko ona miala wplyw na rynek bankowy to by WIBOR nie spadl.
    Mysisz, ze BRE lokuje srodki mBanku w NBP i dlatego stopa depozytowa dla
    niego wazna?
    W komunikacie BRE nie pisze, ze obniza oprocentowanie w zwiazku z obnizka
    stopy tylko "stóp procentowych" i to jest fakt.

    --
    Pozdrowienia
    ---