  • 1. Data: 2002-08-30 18:47:37
    Temat: Gdzie od października?
    Od: w...@p...onet.pl

    Od października polacy mogą bez zezwoleń zakładać konta za granicą. W związku z
    tym (i z paru różnych innych względów patrz niusy, ustawa podatkowa, tabele
    prowizji i odsetek bankowych) proszę wszystkich, którzy mają orientację o
    informację jak się przedstawiają oferty banków internetowych w Niemczech. Które
    dają najlepsze warunki - oprocentowanie, prowizje. Czy w niemczech jest podatek
    od odsetek? A może ktoś ma doświadczenia z niemieckim Postbankiem i ich
    Girokontem on-line.

  • 2. Data: 2002-08-30 19:18:16
    Temat: Re: Gdzie od października?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > od odsetek? A może ktoś ma doświadczenia z niemieckim Postbankiem i ich

    jesli ktos juz bedzie wiedzial az tyle, to moze i bedzie wiedzial, czy jest
    realne zalozenie w nich konta z Polski - bez numeru teleofnu w NRD ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-08-30 20:24:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    podatek tez jest :) I nie wiem czy zarobisz takie kooksy jak myslisz :)

  • 4. Data: 2002-08-31 07:59:06
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > podatek tez jest :) I nie wiem czy zarobisz takie kooksy jak myslisz :)

    i jesli sie bedzie mialo oplacac to dla kwot w granicach setek tysiecy zl i
    napewno nie w bankach ale w jaichs innych instytucjach inwestujacych.
    koszty oficjalnego transferu forsy sa jednak na tyle duze, ze i w to watpie