  • 81. Data: 2019-04-17 13:18:02
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5cb61a1e$0$515$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sorry ale też mam wyczerpującą pracę biurową, mam wypalenie zawodowe,
    > wiedzę zdobywałem przez 20 lat pracy i nękają mnie choroby. W mojej branży
    > nie ma związków i strajków a na średnią krajową jeszcze nie zasłużyłem i
    > się nie zanosi.
    > Tak wiem. Trzeba było iść na studia pedagogiczne i nie marudzić ;-)

    Spróbuj ze stadem 24 bękartów, które wrzeszczą, śmierdzą i często są
    podobnie chamskie jak rodzice.

    --
    marfi

  • 82. Data: 2019-04-17 15:19:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 05:59:57 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Temat jest skomplikowany.

    (wyciete gonienie kroliczka)

    Jak skaplikowany?

    Jak kazdy dlug, fajnie jest jak sie ten kredyt dostaje. Jak sie za to cos zbuduje i
    zyski przynosi to tez jako tako jest.
    Ale kiedys trzeba oddac.

    I calosc dziala tak dlugo jak z tego kredytu jest zysk. Czy to wyjete z ziemi zasoby,
    czy wdrozona automatyzacja, czy wymyslony sposob aby z niczego zrobic cos.

    I te OFE to innymi slowy zaklad ze za te kase sie takie cos uda wyczynic.
    I w dodatku ze nie przyjdzie merkel czy putin i nie wyrowna butem wermachtu/armii
    czerwonej.

    Z drugiej strony te 7% to jak totolotek, strata niewielka, choc i na to mozna patrzec
    inaczej.

    Ja tam mam inne obserwacje, za woda sie rozwijaja i nikt sie nie przejmuje ze bedzie
    wojna. Bedzie? Nie u nas. I to tak naprawde jest decydujaca roznica.
    Ale to juz offtopic.

  • 83. Data: 2019-04-17 15:59:20
    Od: z <...@...pl>

    To może inaczej.
    Dzisiejsze ZNP strasznie antyrządowe się zrobiło ;-)
    Dla zasady nie bo nie i nawet biorąc dzieciaki za zakładników.
    nie pamiętam takiej zadymy na innych frontach walki o płace.

  • 84. Data: 2019-04-17 16:05:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-17 o 13:18, marfi pisze:
    >  Spróbuj ze stadem 24 bękartów, które wrzeszczą, śmierdzą i często są
    > podobnie chamskie jak rodzice.

    Bo to wszystko przez te gendery i bezstresowe wychowanie. ;-)

    Takie bękarty powinny czuć strach i mieć respekt a wtedy i poszanowanie
    dla zawodu nauczyciela będzie.

    Że nie wyjdą na porządnych obywateli? BZDURY

  • 85. Data: 2019-04-17 16:06:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-17 o 13:09, J.F. pisze:

    > A nauczyciele ponoc zle zarabiaja.

    Kwestia punktu odniesienia. Dla wielu Polaków wcale mało nei zarabiają w
    stosunku do wkładu pracy. Tak wiem umysłowej. Znam tą uciązliwość

  • 86. Data: 2019-04-17 19:02:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-17, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > To może inaczej.
    > Dzisiejsze ZNP strasznie antyrządowe się zrobiło ;-)

    A z kim ma przepraszam walczyć _związek zawodowy_?
    Z germańskim oprawcą?

    > Dla zasady nie bo nie i nawet biorąc dzieciaki za zakładników.

    A lekarz bierze "w zakładników" pacjentów i też dramat i ojejku jej.
    Ponownie, skoro grupa zawodowa zajmuje się dziećmi, to w jaki inny
    sposób ma stosować nacisk na rząd?

    Rząd ma ten problem rozwiązać. O strajku wiedział od stycznia. Skoro
    wziął na przeczekanie, to miej pretensje do rządzących, nie do nauczycieli.

    > nie pamiętam takiej zadymy na innych frontach walki o płace.

    No przy lekarzach to była draka że pacjenci i ojejku jej.
    Niepełnosprawnych przetrzymywali po prostu w sejmie (bo Ci nie
    mieli takiej siły przebicia). A górnicy - Ci wystarczy że zagrożą.
    Dowolnej ekipie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 87. Data: 2019-04-17 19:50:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2019-04-17, z <...@...pl> wrote:
    [...]

    >A z kim ma przepraszam walczyć _związek zawodowy_?
    >Z germańskim oprawcą?

    Przybylo zagranicznych fabryk :-)

    >A lekarz bierze "w zakładników" pacjentów i też dramat i ojejku jej.
    >Ponownie, skoro grupa zawodowa zajmuje się dziećmi, to w jaki inny
    >sposób ma stosować nacisk na rząd?

    No, mogliby zawiesic strajk do 2 wrzesnia :-)

    J.

  • 88. Data: 2019-04-17 19:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2019-04-16, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    >Dla obecnej ekipy rządzącej oczywiście. :)
    >Co jak co, ale ta zagrywka jest pierwsza klasa.

    nawet media doceniaja

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/majstersztyk-morawieckiego-zabiera-15-proc-
    mówiąc-że-oddaje-100-proc/ar-BBW11Cv

  • 89. Data: 2019-04-17 20:12:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 16:35:53 UTC-5 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Tue, 16 Apr 2019 12:31:13 +0200, w
    > <s...@p...org>, Wojciech Bancer

    > ,,Jak wytłumaczyć w korporacji #StrajkNauczycieli ?
    > - Wyobraź sobie, że masz do przygotowania i przedstawienia
    > 18 h prezentacji tygodniowo i zawsze ponad 25 uczestników meetingu!
    > - (konsternacja) Serio, w tygodniu?
    > - Tak, za 2300 netto.
    > - Ale tygodniowo?
    > -...
    > Kurtyna".

    Smieszne ale oderwane od rzeczywistosci.

    18h? rili? A gdzie kartkowki, odpytania, sprawdzenie zadan? cwiczenia?

    Jakbym machnal prezentacje gdzie bym czytal slajdy przygotowane przez firme
    zewnetrzna (czytanie podrecznika) to by mnie wykopali smiechem.

    Aktualnie prezentacje z tego co robie moge machnac bez przygotowania w jakies 5 minut
    i moge gadac godzinami.

    Jeszcze raz: smieszne, ale tylko tyle.

  • 90. Data: 2019-04-17 20:15:01
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 12:54:33 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    mówiąc-że-oddaje-100-proc/ar-BBW11Cv

    > "Majstersztyk Morawieckiego: Zabiera 15 proc. mówiąc, że oddaje 100

    No i znowu info ze nie mozna jednak ruszyc.
    Wiec jak jest?
    Mozna wyplacic i se plajzme na sciane za to kupic czy nie?

    Jakby sie dalo to ja po czesci rozumiem te 15%.
    I w sumie pierwsze co bym zrobil to wyplacil i spozytkowal lepiej.