  • 1. Data: 2005-01-26 14:12:42
    Temat: Numer konta firmowego
    Od: "Pawel" <p...@p...usun-to.com>

    Witam,

    czy po numerze konta można rozpoznać że jest to konto firmowe?

    Paweł

  • 2. Data: 2005-01-26 14:19:29
    Temat: Re: Numer konta firmowego
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > Witam,
    > czy po numerze konta można rozpoznać że jest to konto firmowe?

    Generalnie zależy od banku, ale w większości przypadków myślę, że nie.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-26 14:20:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel <p...@p...usun-to.com> wrote:
    > czy po numerze konta można rozpoznać że jest to konto firmowe?

    Jesli jest prowadzone w banku uniwersalnym (znaczy sie takim, ktory ma duzo
    klientow detalicznych ;) - to raczej nie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-26 14:32:33
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 15:12:42 +0100, w <ct88vs$hke$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Pawel"

    > czy po numerze konta można rozpoznać że jest to konto firmowe?

    Rozumiem, że problem powstał gdy w mBanku przelewy stały się bezpłatne pomiędzy
    mBiznes a mBiznes. No cóż, jaki bank takie problemy :))

  • 5. Data: 2005-01-26 14:36:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rozumiem, że problem powstał gdy w mBanku przelewy stały się
    > bezpłatne pomiędzy mBiznes a mBiznes. No cóż, jaki bank takie
    > problemy :))

    Ciebie juz do reszty powaliło? Gdzie w tym poście jest mowa o mbanku? Masz
    problem psychiczny? Może pomoże Ci likwidacja konta? Czy też nadal ktoś Cię
    zmusza, do posiadania konta w tym banku?

  • 6. Data: 2005-01-26 15:31:08
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 15:36:49 +0100, w <ct8a2i$i0e$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Ciebie juz do reszty powaliło? Gdzie w tym poście jest mowa o mbanku?

    W sumie jestem ciekawy o jaki bank chodzi, ale myślę że trafiłem.

    > Masz
    > problem psychiczny? Może pomoże Ci likwidacja konta? Czy też nadal ktoś Cię
    > zmusza, do posiadania konta w tym banku?

    I znowu się kłaniają problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
    Jeśli chcesz o tym porozmawiać, załóż oddzielny wątek.

    PS. A zlikwidować nie zamierzam, idealnie nadaje się jako interfejs do
    bankomatów :)

  • 7. Data: 2005-01-26 15:34:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W sumie jestem ciekawy o jaki bank chodzi, ale myślę że trafiłem.

    Jasne - mbank jest wszędzie :-)

    > PS. A zlikwidować nie zamierzam, idealnie nadaje się jako interfejs do
    > bankomatów :)

    No tak myślałam-zamiast zlikwidować nalezy sobie znaleść kolejny pretekst.
    Co wymyślisz, jak lokata się skończy, a bankomaty będą nie te? Wszak PKO BP
    ma więcej bankomatów, a do bankomatów BZWBK daje dostęp mnóstwo banków? Nie
    musisz sie męczyć-możesz mięc konto w tylu innych bankach - najwyraźniej
    jednakch nie chcesz. Więc może czas to napisać zamiast bredzić o lokatach i
    bankomatach? Normalny człowiek likwiduje konto w banku, który mu nie
    odpowiada.

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen

  • 8. Data: 2005-01-26 16:38:56
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-01-26 15:36, Użytkownik Glenn napisał :

    > Ciebie juz do reszty powaliło? Gdzie w tym poście jest mowa o mbanku? Masz
    > problem psychiczny? Może pomoże Ci likwidacja konta? Czy też nadal ktoś Cię
    > zmusza, do posiadania konta w tym banku?

    ale problem jest, i dotyczy mBanku. Są osoby, dla których jest istotne,
    czy za aukcję na allegro zapłacą n czy n+1. Nie każdy robi interesy dla
    n>1000. Taki problem pojawi się i w komórkach przy możliwości migracji
    numeru do innej sieci. Dzwoniąc na numer np. 602- nie będzie wiadomo,
    jaki jest koszt rozmowy, czy jest to numer "wewnętrzny" do PLUSA czy
    zewnętrzny do ERY lub IDEII.

    komentarz RP jak najbardziej trafiony, a Twoje wycieczki osobiste, no cóż...

    andy_nek

  • 9. Data: 2005-01-26 16:42:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale problem jest, i dotyczy mBanku.

    Gdzie w wyjściowym wątku jest mowa o mbanku? Autor wątku pyta o możliwośc
    rozpoznania rodzaju konta po numerze rachunku. A kolega Popławski pisze " a
    w mbanku...." :-)))

    > komentarz RP jak najbardziej trafiony,

    Nie bardzo - nie ma za wiele z tematem wspólnego.

    >a Twoje wycieczki osobiste, no
    > cóż...

    No cóż - jak ktoś ma problem, który objawia się tym, że wszystko odnosi do
    jednego banku, to chcę mu pomóc :-))) Normalny człowiek likwiduje rachunek w
    banku, który mu nie odpowiada.

  • 10. Data: 2005-01-26 16:48:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> wrote:
    > ale problem jest, i dotyczy mBanku. Są osoby, dla których jest
    > istotne, czy za aukcję na allegro zapłacą n czy n+1. Nie każdy robi
    > interesy

    Hmmm? Bo nie rozumiem. Znaczy ma mnie interesowac jaki rodzaj rachunku ma
    osoba u ktorej kupuje?

    Zadbaj o swoje pieniądze!