  • 1. Data: 2005-01-26 08:46:29
    Temat: [Inteligo] - prezent od Blue Media?
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    W wigilię doładowałem z konta Inteligo telefon w Tik Taku. Przez miesiąc
    transkcja wisiała w blokadzie. Wczoraj zniknęłą, ale nie obciążono mi konta.
    Czyżby prezent z firmy Blue Media? Wcześniej blokada znikała po dwóch
    dniach, ale jednocześnie obciążano mi konto a teraz nie.
    Pozdrawiam

    Andrzej
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-01-26 08:57:45
    Temat: Re: [Inteligo] - prezent od Blue Media?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W wigilię doładowałem z konta Inteligo telefon w Tik Taku. Przez miesiąc
    > transkcja wisiała w blokadzie. Wczoraj zniknęłą, ale nie obciążono mi

    Raczej niezamierzony i nienalezny wiec przypomna sobie po paru miesiacach.
    Zgodnie z prawem Murphy'ego obciaza ci konto gdy bedziesz mial saldo 0,00zl
    i zaplacisz Inteligo za przekroczenie salda...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-01-26 09:51:01
    Od: dwr <d...@g...pl>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > Czyżby prezent z firmy Blue Media? Wcześniej blokada znikała po dwóch
    > dniach, ale jednocześnie obciążano mi konto a teraz nie.

    ja dostalem od nich inny prezent.
    Zaplacilem 10 zl karta za doladowanie-doladowano, kasa zeszla, faktura
    przyszla mailem a po 2 dniach ponownie doladowali mi 10 zl i jeszcze
    przyslali fakture ze zaplacono .... ki diabel ;)

    pozdrawiam

    dwr

  • 4. Data: 2005-01-26 10:16:41
    Od: "corner" <c...@i...pl>