  • 1. Data: 2005-01-26 12:49:20
    Temat: Lokata typu "skarbonka" ??
    Od: "ropucha" <r...@a...pl>

    Witam

    Mam nadzieje że zadaję pytanie na właściwą grupę. Chodzi mi o to, czy któryś
    z banków ma w swojej ofercie lokatę takiego typu, że mogę do niej co jakiś
    czas dopłacać środki? I czy istnieje taka, do której mogę dopłacać co nieco
    , ale też i wypłacić? Chodzi mi głównie o oszczedzanie regulrne niedużych
    kwot. Nie biorę pod uwagę żanych funduszy, bo tam pobierane są prowizje od
    kupna i umorzenia jednostek.

    pozdrawiam

    ropucha

  • 2. Data: 2005-01-26 13:07:49
    Temat: Re: Lokata typu "skarbonka" ??
    Od: nod <n...@o...pl>

    >Chodzi mi głównie o oszczedzanie regulrne niedużych
    >kwot. Nie biorę pod uwagę żanych funduszy, bo tam pobierane są prowizje od
    >kupna i umorzenia jednostek.

    mimo wszystko polecam fundusze, ale te dostępne w mBanku, gdyż tam nie
    ma wymienionych przez Ciebie opłat; wpłaty możliwe są już od 50/100zł
    poczytaj sobie http://www.fundusze.mbank.com.pl/misja.html

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2005-01-26 13:32:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ropucha" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nieco
    > , ale też i wypłacić? Chodzi mi głównie o oszczedzanie regulrne niedużych

    Np w mbanku eMax+
    Obecnie 5,3% mozliwosc dowolnych doplat, pierwsza wyplata w miesiacu darmo,
    nastepne po 5zl

    ING ma cos podobnego ale nie znam warunkow

    > Nie biorę pod uwagę żanych funduszy, bo tam pobierane są prowizje od
    > kupna i umorzenia jednostek.

    Niekoniecznie.
    W funduszach obslugiwanych za pomoca SFI mBanku tych oplat nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-01-26 13:43:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > ING ma cos podobnego ale nie znam warunkow

    OKO w INGu - a zaleta sa placowki (+ dostep via internet) i bezplatny
    przelew na inny rachunek. Oprocentowanie praktycznie takie samo.

    Ale mBank z eMAX+ i funduszami tez calkiem fajna rzecz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-26 19:18:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ropucha napisał(a):

> [...]
    > kwot. Nie biorę pod uwagę żanych funduszy, bo tam pobierane są prowizje od

    Volkswagen Bank, Konto Plus, oprocentowanie 4,85%

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2005-01-26 19:48:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Volkswagen Bank, Konto Plus, oprocentowanie 4,85%

    OKO w ING 5,25, emax plus w mbanku 5,3. Ewentualnie SKOKI.

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen

  • 7. Data: 2005-01-26 21:20:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > OKO w ING 5,25, emax plus w mbanku 5,3. Ewentualnie SKOKI.

    SKOKI są /passe/ ;-)

  • 8. Data: 2005-01-26 21:44:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
> [...]
    > samo.
    >
    > Ale mBank z eMAX+ i funduszami tez calkiem fajna rzecz :)

    i jeszcze konto lokacyjne w RaiffeisenBank jak masz go pod reka, bo ma
    niewiele oddzialow :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-01-27 06:42:51
    Od: "ropucha" <r...@a...pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi, coś sobie z nich wybiorę :)]

    ropucha

  • 10. Data: 2005-01-27 14:16:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 13:49:20 +0100, ropucha napisał(a):
> [...]
    > , ale też i wypłacić? Chodzi mi głównie o oszczedzanie regulrne niedużych

    Np. w BPH, e-lokata 10-dniowa. Można dopłacać i wypłacać, oczywiście w dniu
    zapadalności lokaty... Choć w sumie to mogliby pozwolić na dopłacanie w
    dowolnym momencie - zawsze to parę dni więcej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004