  • 41. Data: 2005-01-27 16:22:42
    Temat: Re: Numer konta firmowego
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-01-27 16:25, Użytkownik RAdek napisał :

    > A jak często zdarza Ci się robić przelewy na losowo wybrane konta? Bo
    > jeżeli chodzi o allegro to sądzę, że firmy mające konta w mBanku szybko
    > zaczną informować, że to konto mBiznes (taki rodzaj reklamy).

    całkiem możliwe

    > BTW. Jak patrzysz na numer rachunku w dowolnym banku to poznajesz czy to
    > rachunek firmowy czy prywatny?

    Nie, to jest nie do rozpoznania.

    andy_nek

  • 42. Data: 2005-01-27 16:58:05
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 16:34:00 +0100, w <ct8dfu$si8$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No tak myślałam-zamiast zlikwidować nalezy sobie znaleść kolejny pretekst.

    Pisze się "znaleźć", po drugie mogę oczywiście zlikwidować -- ale będziesz
    pokrywała mi co miesiąc różnicę wynikłą z prowizji za wypłaty z innych
    bankomatów?

  • 43. Data: 2005-01-27 17:05:25
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Jan 2005 08:31:19 +0100, w <41f89997$1@news.home.net.pl>, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> napisał(-a):

    > i tak jest z darmowymi wieczorami (i weekendami) w TPSA, nie wiesz ile
    > płacisz za rozmowę, dopóki nie dowiesz się czy rozmówca ma tel. w sieci
    > TPSA czy innej
    >
    > i tak będzie w tel. komórkowych, jak umożliwią "migracje numerów".

    A to już zależy od operatora -- na przykład w przypadku Simplusa (team7)
    migracja numerów nie ma żadnego znaczenia.

  • 44. Data: 2005-01-27 17:08:24
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

  • 45. Data: 2005-01-27 18:34:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-01-27 18:05, Użytkownik Radoslaw P. napisał :

    > A to już zależy od operatora -- na przykład w przypadku Simplusa (team7)
    > migracja numerów nie ma żadnego znaczenia.

    skrót myślowy, znaczenie będzie miało dla tych taryf, które mają rozmowy
    wewnątrz sieci tańsze.

    andy_nek

  • 46. Data: 2005-01-28 07:14:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > skrót myślowy, znaczenie będzie miało dla tych taryf, które mają rozmowy
    > wewnątrz sieci tańsze.

    Wystarczy popatrzec co sie teraz dzieje w comurkach u nasz by wiedziec, ze
    taki taryfy sa w kompletnym odwrocie.
    A nawet w Team7 swojakow mozesz wybrac tylko w swojej sieci, a nie np.
    691xxxxxx przeniesiony do sieci Era...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 47. Data: 2005-01-28 12:47:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >po drugie mogę oczywiście zlikwidować -- ale
    > będziesz pokrywała mi co miesiąc różnicę wynikłą z prowizji za
    > wypłaty z innych bankomatów?

    Bankomatów PKO BP np. jest mnóstwo (więcej niż te które jako bezprowizyjne
    ma mbank). Mogę Ci zatem te 99 groszy za kartę do konta w Inteligo (bo
    mniemam, że stac Cię, żeby trzymać tam stówę) co miesiąc przelewać - za te
    niecałe 12 PLN rocznie przekonam się, czy tylko w gębie jesteś mocny. To
    jak? Likwidujesz? Czy też oprócz bankomatów i lokaty antybelkowej masz jakiś
    kolejny powód żeby mieć konto w banku, który uważasz za najgorszy na polskim
    rynku? Chętnie dołożę te pare groszy do Twojego "wyzwolenia" z przymusu
    posiadania tam konta :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 48. Data: 2005-01-28 13:12:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Jan 2005 13:47:10 +0100, w <ctdcc1$c0m$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mniemam, że stac Cię, żeby trzymać tam stówę) co miesiąc przelewać - za te
    > niecałe 12 PLN rocznie przekonam się, czy tylko w gębie jesteś mocny.

    Niestety, nie zamierzam zmieniać bankomatów, choćby z tego powodu że np. w
    Makro jest tylko Euronet.

    Po drugie wątpię czy we Wrocławiu jest więcej bankomatów PKOBP niż
    BZWBK+euronetu.

    Miałem jeszcze wspomnieć o zdeponowaniu stówki (z oprocentowaniem), ale z w/w
    powodów nawet nie ma takiej konieczności.