  • 211. Data: 2017-11-26 22:00:45
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Nie spałem na lekcjach prawdopodobieństwa i statystyki.
    > A Ty?

    Czyli gdybasz. ok.

    > Bo działalność zawieszona, to nie działalność zlikwidowana.
    > Tak mniej więcej z grubsza. A teraz przemyśl kto może chcieć
    > zawieszać działalność i dlaczego warto jednak te osoby
    > poinformować o zmianach.

    To sie je poinformuje w momencie odwieszania.
    Wtedy i adres bedzie zweryfikowany i aktualny.

    > Tym bardziej mnie dziwi Twój hurra optymizm w przypadku kolejnych
    > systemów.

    To nie jest hurra optymizn tylko jasne oczekiwanie.
    Ale masz racje: w kategori jak cos zrobic zeby potencjalnie jak najmniej
    spieprzyc wysłanie listów jest chyba rzeczywiscie najoptymalniejszym
    rozwizaniem.
    To jest jakis argument za :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 212. Data: 2017-11-26 22:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 21:54, r...@k...pl pisze:

    > Tego nie wiem -- na pewno w PIT38. Może można wpisać PESEL,

    Przeczysz sam sobie, szkoda na ciebie czasu.

    "A ode mnie na PIT-ach chcą NIP... :>"

    --
    Liwiusz

  • 213. Data: 2017-11-26 22:16:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Tego nie wiem -- na pewno w PIT38. Może można wpisać PESEL, ale NIPu
    > nie kwestionują.

    To chca czy nie kwestionuja? Bo to w sumie dwie rózne sprawy chociaz
    efekt ten sam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 214. Data: 2017-11-26 23:44:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ok, ale to chyba nie sprawia ze nie mozna ich przetwarzac?

    Sprawia o tyle, że misisz uzyskać zgodę jeśli ustawa [1] tego
    wymaga.

    [1] Ustawa o ochronie danych osobowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 215. Data: 2017-11-27 02:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Sprawia o tyle, że misisz uzyskać zgodę jeśli ustawa [1] tego
    > wymaga.
    >
    > [1] Ustawa o ochronie danych osobowych.

    To chyba nie problem jezeli o to zgode wystepuja podmioty tego typu co
    banki? One juz tak jakby przetwarzaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 216. Data: 2017-11-27 11:20:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Nov 2017 21:00:44 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Dlaczego?

    Nie wiem, tak program wypełnia :).
    Czyli NIP nie poszedł do lamusa, skoro nie dostaję grzywien.

  • 217. Data: 2017-11-27 12:31:08
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Tu sie dopiero ten watek zaczyna...

    Dyskusyjnie jak najbardziej ;)
    Co do samego nr konta po o drążyć temat dla chętnego nic trudnego, nie
    mniej marnotrawstwo ewidentne! I należało by puścić reklamę w TV i radio
    za ułamek kwoty albo w 2 opcji przekazać zwrotnie przy przekazywaniu
    deklaracji info bezpośrednio w ZUS i sprawa zamknięta.

    Robak

  • 218. Data: 2017-11-27 17:01:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sir_Robak s...@o...pl ...

> [...]
    > i radio za ułamek kwoty albo w 2 opcji przekazać zwrotnie przy
    > przekazywaniu deklaracji info bezpośrednio w ZUS i sprawa zamknięta.

    Alez oni zrobili jedno i drugie bo przynajmneij w radio słyszałem reklame
    ze jest teraz jeden numer.
    W TV jest tez reklama JPK.

    W sumie nic dziwnego jak z 3,7mln listów ponad milion wroci
    nieodebrane...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 219. Data: 2017-11-27 17:01:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nie wiem, tak program wypełnia :).
    > Czyli NIP nie poszedł do lamusa, skoro nie dostaję grzywien.

    Bo urzednicy to nei sa idioci, wpisałes NIP, trudno, nic sie nie stało
    ,zostałes zidentyfikowany i ok.
    Ale prawidłowo powinienes wpisywac PESEL. I zapewne pesel program tez ci
    zaakceptuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 220. Data: 2017-12-12 00:07:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Są ogłaszane raz w roku.

    Zmiana nrów rachunków jest częstsza?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......