    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe hipermarketowe KK
    Date: Sat, 19 Nov 2005 07:16:21 +0100

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:dllnh1$i3t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > myślę że trochę przesadziłeś

    pozostanmy przy swoich pogladach...;-)
    Dla mnie bezkrytyczne cytowanie materialow reklamowych nie ma nic wspolnego
    z samodzielna praca.

    > jeżeli nie wchodzisz w kredyt to nie masz tej opłaty

    Nieprawda.
    Wyciagu nie generuje sie, jesli splacisz zadluzenie przed data jego
    generowania. Wtedy przestaje to byc KK.

    > powyższe nieobowiązkowe,

    nigdzie to w regulaminie nie jest napisane

    ALE

    > bo będzie przedłużone

    Pracujesz dla nich, ze wiesz?
    Tak cenne marketingowo informacja bylaby pominieta?
    Samoboja sobie strzelili?

    > można w momencie składania wniosku

    > natomiast prośba do Ciebie abyś się zastanowił po co Twój post ?

    hmmm, dla dyskusji?
    Przepraszam za "daszek"...;-)

    > miałeś zły dzień po prostu....
    > mimo wszystko, miłego weekendu i obyś więcej nie miał takich dni, albo
    > przynajmniej na niusy nie pisał "w te dni"

    To jest usenet i to ja decyduje kiedy pisac...

    --
    Pozdrowienia