  • 21. Data: 2017-11-18 20:41:31
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: q...@g...com

    On Friday, 17 November 2017 19:51:03 UTC-5, jureq wrote:

    > Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście data operacji 17.11
    > zamiast prawidłowej 31.10

    U mnie tak samo.

    .

  • 22. Data: 2017-12-06 22:11:42
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sat, 18 Nov 2017 19:19:17
    From: Eneuel Leszek Ciszewski

    > "jureq" 5a0f83f4$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie tez oddali -- nawet chyba poprawnie. ;)
    > (poprawnie -- co do grosza, nie co do dnia,
    > ale to już mniejszy detal -- czy detal może
    > być mniejszy?...)

    Ja składałem reklamację (grupa się na coś przydała, dzięki jureq!).

    Mnie też oddali z datą 17.11, choć o odpowiedzi na reklamację
    poinformowali dopiero kilka dni temu. Co ciekawe, przysłali
    papierową pocztą przeprosiny w odpowiedzi na reklamację i...
    pendrive 8GB w drewnianej obudowie z logo Nest.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 23. Data: 2017-12-07 17:04:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 22:11:45 UTC+1 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski
    napisał:

    > poinformowali dopiero kilka dni temu. Co ciekawe, przysłali
    > papierową pocztą przeprosiny w odpowiedzi na reklamację i...
    > pendrive 8GB w drewnianej obudowie z logo Nest.

    Też dostałem, z przeprosinami za zwłokę w realizacji dyspozycji odstąpienia od umowy.
    A Twój był w skrzyneczce? ;) Wpakowali tą skrzynkę do zwykłej koperty, pogniotło się
    przez to pismo ;>
    Teraz żonie zamknęli konto, ale nie zamknęli umowy ramowej (można się zalogować do
    "pustego" ST) - choć sama umowa ramowa mówi o tym, że jak się zamyka wszystkie konta
    to rozwiązywana jest też umowa ramowa - więc kolejna reklamacja złożona i może
    kolejny pendrive dadzą, jeśli im się nie skończą z powodu tej draki z naliczaniem
    podatku...

  • 24. Data: 2017-12-07 21:25:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 17:04:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > zamyka wszystkie konta to rozwiązywana jest też umowa ramowa - więc kolejna
    reklamacja złożona i może kolejny pendrive dadzą,

    Pendrivy kolekcjonujesz?
    Chce się komuś reklamacje pisać żeby pena dostać?

  • 25. Data: 2017-12-08 09:52:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:26:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    reklamacja złożona i może kolejny pendrive dadzą,

    > Pendrivy kolekcjonujesz?
    > Chce się komuś reklamacje pisać żeby pena dostać?

    Takie specjalne, co to nie można ich kupić, a jedynie dostać - jak najbardziej (mam
    np. taki mikrusik od firmy axiomtek, przywiózł go prawdziwy Chińczyk z Tajwanu - bo
    powiedziałem, że mogą przyjechać, jeśli przywiozą cukierki, no to przywieźli takie
    ;).
    A tego pierwszego z nesta oddałem, więc chciałbym drugi ;>
    A na serio - reklamację napisałem - z resztą czy to jakiś wielki wysiłek jest, może
    Ty się banków boisz? - żeby zamknęli umowę ramową, a pen to tak przy okazji.

  • 26. Data: 2017-12-08 10:17:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 09:52:37 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    Ty się banków boisz? - żeby zamknęli umowę ramową, a pen to tak przy okazji.

    Nie otwieram niepotrzebnych kont więc i reklamacji odnośnie ich zamykania pisać nie
    zamierzam
    Otwierać konto tylko dlatego bo bank da talon do biedronki czy innego pendriva to dla
    mnie bardzo dziwny sport ale co tam kto lubi
    Mam jedno konto na które wpływają nasze wynagrodzenia do niego 2 debetówki(moja i
    żony) i działa. Mam tez od początku chyba rachunek w mbanku- tam przelewam co miesiąc
    stała kwotę i stamtąd opłacam wszelkie rachunki prąd, gaz woda, tel itp(jednym
    przelewem bo korzystam z bm.pl) oraz Allegro, Aliexpres itp.
    Mógłbym to samo robić w sumie ze swojego podstawowego ROR ale że od lat robię to z
    mBanku to już przywykłem, mam historię w jednym miejscu nie murze się zastanawiać z
    jakiego banku opłaciłem polisę czy podatek od nieruchomości. No i w mBanku póki co
    wszystko jest za darmo.
    To samo z KK- nie ma nie korzystam nie interesują mnie więc okresy bez odsetkowe,
    minimalne kwoty do spłaty i takie tam bzdety. Nie muszę też banku prosić o anulowanie
    naliczonych odsetek bo 1 grosz za mało wpłacony albo dzień za późno(a tacy delikwenci
    tu na grupie pisują)
    Oszczędności tez trzymam w swoim podstawowym banku bo przy różnicach oprocentowania
    lokat rzędu 0,1-1% nie ma wg mnie sensu przenoszenie się do konkurencji, wczytywanie
    się w ich regulaminy szukanie haczyków itp. A zyski miesięcznie z tego pewnie nie
    większe jak równowartość ceny flaszki by były.

  • 27. Data: 2017-12-08 11:52:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dokładnie, jest to pewnego rodzaju sport i dobra zabawa dla kogoś, kto akurat coś
    takiego lubi - np. moja żona ma to w niesamowicie głębokim poważaniu, więc jedynie
    użycza PESELu i podpisu, a całą resztą zajmuję się ja - przy okazji różnych
    perturbacji ćwicząc umiejętności interpersolnalne - naprawdę się przydaje.
    Niektórzy się pewnie z tego w sporej części utrzymują, ja aż tyle czasu nie mam, więc
    zajmuję się tylko takimi promocjami, które wpisują się w normalny cykl wydatków - dla
    mnie to żaden problem, czy zapłacę tą, czy inną kartą, bo wszystkie, które mam, są i
    tak bezwarunkowo bezpłatne. Tak samo nie ma problemu czy płacę kredytową (choć
    bardziej lubię) czy debetową, bo wydaję zawsze kasę, którą już mam - zapas na spłatę
    kredytówek leży na osobnym rachunku.

    Gratuluję RORu, który jeszcze nigdy nie zawiódł - możesz bez obaw o posądzanie o
    kryptoreklamę pochwalić ten bank na grupie, może zachęcisz do przetestowania - a
    jeśli mają np. program poleceń, to możesz jeszcze zarobić - oraz rozsądku, że mimo to
    drugi bank też masz.
    Choć mBąk dawniej i dziś to dwa różne twory - z jednej strony się popsuł - vide ST (a
    co do historii to nie bądź taki pewny, bank ma jedynie obowiązek udostępnić co
    miesiąc wyciąg i należałoby je kolekcjonować - bo to, że udostępnia pełną historię,
    to tylko jego dobra wola - np. o ile się nie mylę, a sprawdzić nie mogę, bo obecne
    konto mam od 2015, to w "nowej" historii są tylko transakcje wykonane po wprowadzeniu
    "nowego" ST, a wszystkie są tylko w "starej" - i może to w każdej chwili zmienić, co
    np. zrobił mi kiedyś deutsche bank - na szczęście po reklamacji, mimo, że napisali,
    że nie muszą, przywrócili całość historii) - a z drugiej poprawił, bo właśnie dlatego
    poszedłem po ślubie do db, że mBąk w 2011 nie potrafił jeszcze założyć drugiego ROR,
    wspólnego, jeśli ktoś miał już indywidualny, a teraz już potrafi (zaś pani na
    infolinii w db była bardzo zdziwiona, że ktoś w ogóle o tak oczywistą funkcjonalność
    pyta ;).

    Przy obecnym % oczywiście nie ma większego sensu skakanie pomiędzy bankami, bo albo
    lepsze oferty są tylko na kilka miesięcy, dla nowych klientów i ograniczonych sum -
    albo w klonach.
    Tak samo KK nie przynosi już tyle zysku z odraczania płatności, a jako że w PL nie
    występują praktycznie "zwykłe" debetówki - czymś w tym rodzaju jest tylko blik -
    tylko wszystkie to albo visa albo mc (i chyba nie ma już takich, które nie pozwalają
    na IO, płaskie też są w zaniku), to jedyną korzyścią z kredytówki są spore środki
    zawsze pod ręką - albo takie niszowe zastosowania jak rezerwacje hoteli czy
    wypożyczalnie samochodów.
    Ale jeśli ktoś nie ma problemu ze zdolnością i pracuje na etat (bo przy DG uzyskanie
    KK może być drogą przez mękę), to warto się przyjrzeć, bo można coś dostać za nic -
    np. ubezpieczenie podróżne. Tak ma np. KK MC world w wbk - a jeśli zamówisz ją przez
    telefon, to masz ją darmową na 4 lata po zrobieniu 10 transakcji przez pierwsze 3
    miesiące posiadania - a po 4 latach albo zamykasz albo płacisz 15zł za odnowienie. To
    nie jest kryptoreklama, bo chyba (niestety) zamawiając przez telefon nie można być
    poleconym - a ja chętnie bym kogoś polecił i dostał stówkę ;>

    A właśnie po to są grupy dyskusyjne, żeby wymieniać doświadczenia - ja zasady
    funkcjonowania KK oraz możliwe zyski poznałem - oraz wyzbyłem się strachu - dzięki
    czytaniu forum mBąka.

  • 28. Data: 2017-12-08 18:03:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-12-08 o 10:17, Kris pisze:

> [...]
    się w ich regulaminy szukanie haczyków itp. A zyski miesięcznie z tego pewnie nie
    większe jak równowartość ceny flaszki by były.

    Hmm ... to właściwie po co czytasz/piszesz na grupe
    skoro używasz właściwie tylko 1 ROR-u + mBąka do opłat ?
    Żadne "wisienki" Cię nie interesują więc ...nie szkoda czasu ? - LOL

    Ps.
    Miałem/mam konta prawie we wszystkich bankach
    Nie jest to dla mnie problemem - raczej sympatyczna zabawa
    bardziej dla samej zabawy niźli osiągania istotnych zysków.
    Tu 2 zł, tam piątak, gdzie indziej stówka czasem kilka stówek
    ważne aby się dobrze bawić przy okazji ;)
    Np. "cofkę" za rachunek w knajpie,
    i tak zostawiam zwykle w formie napiwku :)

    Pozdro

  • 29. Data: 2017-12-08 22:27:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 18:02:00 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
    > skoro używasz właściwie tylko 1 ROR-u + mBąka do opłat ?
    > Żadne "wisienki" Cię nie interesują więc ...nie szkoda czasu ? - LOL

    A to grupa o wisienkach jest?

    > Miałem/mam konta prawie we wszystkich bankach
    > Nie jest to dla mnie problemem - raczej sympatyczna zabawa
    > bardziej dla samej zabawy niźli osiągania istotnych zysków.

    Różne zboczenia ludzie miewają

    > Tu 2 zł, tam piątak, gdzie indziej stówka czasem kilka stówek
    > ważne aby się dobrze bawić przy okazji ;)

    Dziwna zabawa ale co tam kto woli
    > Np. "cofkę" za rachunek w knajpie,
    > i tak zostawiam zwykle w formie napiwku :)

    A za chwilę żebranina do banku zeby pendriva w drewnianym pudelku przysłali;)

  • 30. Data: 2017-12-09 00:38:43
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-12-08 o 22:27, Kris pisze:

    > Dziwna zabawa ale co tam kto woli
    >

    > A za chwilę żebranina do banku zeby pendriva w drewnianym pudelku przysłali;)

    E tam.
    Wczoraj "wyżebrałem" w pocztowym smycz - ROTFL
    Fajną taką babeczka miała odblaskowo-oczojebną ;)
    a dorzuciła jeszcze długopis - zwykły parszywiec, ale że często giną
    (kleptomania?) przy liście obecności to będzie na zapas ;)

    Pozdro