  • 11. Data: 2017-11-11 19:59:45
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e35b10f3-c1d3-4a3f-a6a4-887d12ca78e5@googlegrou
    ps.com...

    >Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na
    >reklamację odsetek ?

    Na powitalnej. Potwierdzam, że źle obliczony: podstawa zaokrąglona do
    grosza,
    podatek do pełnych złotych. Nie w górę a w dół czyli zwykłe zaokrąglenie.
    Jestem
    do przodu 16gr, reklamacji nie składałem, czekam na wizytę KAS-iarzy (wartę
    na Święto Niepodległości wystawili...).

    Przy okazji dowiedziałem się, że aby np. założyć lokatę w oddziale trzeba
    mieć ze
    sobą telefon komórkowy! I to jeszcze z numerem, który się kiedyś podało
    bankowi na
    odczepnego (nie mam dostępu przez sieć, perypetie opisywałem 28.07.2017
    wątek:
    Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%).
    Teraz podobno wklepują zlecenie w system, przychodzi SMS, i trzeba go podać
    pracownikowi.
    Który kretyn to wymyślił? Przecież w Polsce nie ma obowiązku posiadania tel.
    komórkowego do zwykłego rachunku, tym bardziej noszenia go włączonego przy
    sobie!

    Arek

  • 12. Data: 2017-11-11 20:09:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Nov 2017 19:59:45 +0100, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote:

> [...]
    >komórkowego do zwykłego rachunku, tym bardziej noszenia go włączonego przy
    Przecież nikt nie wymaga żebyś nosił. Najwyżej nie zrealizujesz tego
    zlecenia, które chciałeś :) Ale krzywdy za brak telefonu Ci nikt nie
    zrobi.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2017-11-12 00:46:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież nikt nie wymaga żebyś nosił. Najwyżej nie zrealizujesz tego
    > zlecenia, które chciałeś :) Ale krzywdy za brak telefonu Ci nikt nie
    > zrobi.

    Miejmy nadzieję...
    Ale nie po to idę do oddziału by jeszcze taszczyć ze sobą telefon.
    Dowód już nie wystarczy? Następnym razem zażądają numeru buta,
    fotografii dziadka z wojska i świadectwa szczepienia psa. Nie masz
    psa to se kup. :)
    I zaszczep a wkrótce być może zaczipuj...

    Arek

  • 14. Data: 2017-11-12 10:21:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:00:03 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    > Który kretyn to wymyślił? Przecież w Polsce nie ma obowiązku posiadania tel.
    > komórkowego do zwykłego rachunku,
    Po kiego takie jęczenie?
    Nie ma obowiązku korzystania z usług Nest Banku przecież

  • 15. Data: 2017-11-12 10:22:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 00:47:03 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

> [...]
    > fotografii dziadka z wojska i świadectwa szczepienia psa. Nie masz
    > psa to se kup. :)
    > I zaszczep a wkrótce być może zaczipuj...

    Dzielnie wymyślasz problemy obce normalnym ludziom

  • 16. Data: 2017-11-12 13:54:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 10:21, Kris pisze:

    > Po kiego takie jęczenie?
    > Nie ma obowiązku korzystania z usług Nest Banku przecież

    No i przecież jak się wysyła z Banku przelew to na telefon przychodzi
    hasło jednorazowe dla uwierzytelnienia.
    Telefon jest potrzebny.

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-11-12 13:56:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 00:46, Arek pisze:
    > Miejmy nadzieję...
    > Ale nie po to idę do oddziału by jeszcze taszczyć ze sobą telefon.
    Nie musisz taszczyć telefonu. W Twoim profilu w Banku powinien być po
    prostu prawidłowy numer Twojego telefonu, a nawet adres e-mail.

    --
    animka

  • 18. Data: 2017-11-13 02:51:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 5a084549$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Nie musisz taszczyć telefonu.

    Możesz zadowolić się smarłoczem... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( 21678 |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'

  • 19. Data: 2017-11-18 01:51:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W dniu Wed, 08 Nov 2017 14:30:13 -0800, użytkownik qazaqq napisał:

    > Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na
    > reklamację odsetek ?

    Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście data operacji 17.11
    zamiast prawidłowej 31.10

  • 20. Data: 2017-11-18 19:19:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" 5a0f83f4$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście
    > data operacji 17.11 zamiast prawidłowej 31.10

    Mnie tez oddali -- nawet chyba poprawnie. ;)
    (poprawnie -- co do grosza, nie co do dnia,
    ale to już mniejszy detal -- czy detal może
    być mniejszy?...)