    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nest odsetki
    Date: Sat, 11 Nov 2017 19:59:45 +0100

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e35b10f3-c1d3-4a3f-a6a4-887d12ca78e5@googlegrou
    ps.com...

    >Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na
    >reklamację odsetek ?

    Na powitalnej. Potwierdzam, że źle obliczony: podstawa zaokrąglona do
    grosza,
    podatek do pełnych złotych. Nie w górę a w dół czyli zwykłe zaokrąglenie.
    Jestem
    do przodu 16gr, reklamacji nie składałem, czekam na wizytę KAS-iarzy (wartę
    na Święto Niepodległości wystawili...).

    Przy okazji dowiedziałem się, że aby np. założyć lokatę w oddziale trzeba
    mieć ze
    sobą telefon komórkowy! I to jeszcze z numerem, który się kiedyś podało
    bankowi na
    odczepnego (nie mam dostępu przez sieć, perypetie opisywałem 28.07.2017
    wątek:
    Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%).
    Teraz podobno wklepują zlecenie w system, przychodzi SMS, i trzeba go podać
    pracownikowi.
    Który kretyn to wymyślił? Przecież w Polsce nie ma obowiązku posiadania tel.
    komórkowego do zwykłego rachunku, tym bardziej noszenia go włączonego przy
    sobie!

    Arek