  • 1. Data: 2007-09-23 12:58:22
    Temat: Najlepsze konto walutowe ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Prosze o pomoc w doborze - wymagania chyba niemale, brak jakis cudownych
    oplat za kilka przelewow w miesiacu na konto w innym banku (pko bp), brak
    oplat za prowadzenie, uzytkowanie karty, karta dodatkowa do konta, b.dobry
    podglad online - moze i dosc.

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-09-23 13:35:56
    Temat: Re: Najlepsze konto walutowe ?
    Od: Mega <a...@s...pl>

    Witam,

    mog si myli , ale zdaje si , e w Multibanku jest najta sze.

    http://dobre-kredyty.pl/multibank/0/0/1/

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-23 15:54:13
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > brak jakis cudownych oplat za kilka przelewow w miesiacu na konto w
    > innym banku (pko bp)

    Takich walutowych nie ma. Za przelewy płaci się jak za zboże.

    MichalL

  • 4. Data: 2007-09-23 20:14:26
    Temat: pomocy ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Mega" <a...@s...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Witam,
    >
    > mog si myli , ale zdaje si , e w Multibanku jest najta sze.
    >
    > http://dobre-kredyty.pl/multibank/0/0/1/

    Hm, mam dwie opcje. Pomozcie wybrac lepsza. Zalozylem, ze bedzie to mbank -
    jakos mi pasuje, wydaje mi sie nowoczesny ;] lub pko bp - urok malego miasta

    1. np. ekonto plus emax walutowy (czy moze lepiej inny mix kont z mbanku)
    ???

    konta sa za free, przelew z holandii w euro i potem ew. na ekonto juz w pln,
    potem z kolei przelew do niesmiertelnego pko bp (wyplata w kasie lub wygodne
    dysponowanie srodkami przez pkointeligo) - a moze sam emax bez ekonta ?

    2. konto walutowe w pkobp - bez podgladu online, 30 zl za zalozenie konta
    jezeli nie ma 1 wplaty (moge wplacic 100 euro i wyplacic za 3 dni), skoro
    nie ma mozliwosci podgladu online to nie przeleje na zwykle konto
    pkointeligo, tylko wycieczka do kasy i ew. kantor

    i tak zle i tak niedobrze, sklanialbym sie jednak do mbanku bo nie lubie
    wycieczek tylko poklikalbyl sobie w mbanku bedac w holandii, tylko nie wiem
    jakie konta wybrac - od cholery tego, ekonto, emax, emax plus jakis,
    walutowe...

    jaka korzysc w posiadaniu ekonta oprocz walutowego mbanku, majac pkointeligo
    ? lepsze przewalutowanie miedzy kontami w tym samym banku, czy cos innego ?
    a moze nie ma korzysci zadnej ?

    thx

    p.s. wyrobie sie z zal. konta w mbanku w 2 tyg. ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 5. Data: 2007-09-23 20:57:47
    Temat: Re: pomocy ;]
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Wrz, 22:14, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > p.s. wyrobie sie z zal. konta w mbanku w 2 tyg. ?

    Nie sadze - licz raczej 3 tygodnie.

    Zobacz jeszcze bzwbk - konto ktore daja do karty moneypl (darmowe)+
    konto walutowe (tez chyba darmowe)

    Przelewy w obrebie bzwbk z konta na konto darmowe.
    Wyjscie zlotowkowego na inne banki - 50 gr przelew.
    Online nienajgorzej.

  • 6. Data: 2007-09-23 21:05:39
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .com...

> [...]
    > konto walutowe (tez chyba darmowe)
    >
    > Przelewy w obrebie bzwbk z konta na konto darmowe.
    > Wyjscie zlotowkowego na inne banki - 50 gr przelew.

    Hm, jest karta i niezly podglad online - ciekawe. Jakies wady tego konta ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 7. Data: 2007-09-23 21:08:05
    Od: "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    W wiadomości news:fd6hgs$mbf$1@atlantis.news.tpi.pl, ra9om1ak
    <r...@o...pl> napisał:

    > Hm, mam dwie opcje. Pomozcie wybrac lepsza. Zalozylem, ze bedzie to
    > mbank - jakos mi pasuje, wydaje mi sie nowoczesny ;]

    Namawiam każdego do zakładania konta w mBanku, byle tylko nie walutowego
    :)
    mBank ma naprawdę doskonałą ofertę, ale waluty w gotówce ani do mBanku nie
    wpłacisz, ani jej z mBanku nie podejmiesz!
    Chyba, że z góry godzisz się na to, że bank zawsze będzie Ci przeliczał
    euro na złotówki, po bankowym (niezbyt atrakcyjnym) kursie.

    > lub pko bp -
    > urok malego miasta

    PKO BP już byłby lepszy, ale nie wiadomo, czy u Ciebie jest oddział
    prowadzący rachunki walutowe i posiadający kasę walutową.
    Ja bym Ci jednak radził BZ-WBK, konto Euro24.
    Jeśli dobrze pamiętam, to od jakiegoś czasu otrzymanie przelewu walutowego
    jest bez prowizji, a do rachunku dostajesz jedyną w Polsce kartę
    MasterCard prowadzoną w euro (operacje bez żadnych przeliczeń kursów).
    Koszt karty to 10 EUR/rok, a do rachunku masz dostęp internetowy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2007-09-23 21:23:03
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > MasterCard prowadzoną w euro (operacje bez żadnych przeliczeń kursów).
    > Koszt karty to 10 EUR/rok, a do rachunku masz dostęp internetowy.

    Wszystko fajnie, ale nie wiem, czy da sie zalozyc konto (w pln i w euro) na
    wspolwlasnosc - jakos tego nie widze, poza tym dziwne, skladam dwa wnioski o
    zalozenie konta w pln i w euro - nie prosciej bylo by to zrobic na 1 wniosku
    ? :/ Chyba, ze nie doczytalem czegos.

    I jeszcze glupie pytanie: do konto w euro jest podpieta karta MC, do
    normalnego mam wybor - MC lub VISA - co powinienem wybrac, czy to bez
    znaczenia ?

    ps. nastepne pytanie...ile bede czekal na zalozenie kont ?

    dziekuje

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 9. Data: 2007-09-23 21:37:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Wrz, 23:05, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > Hm, jest karta i niezly podglad online - ciekawe. Jakies wady tego konta ?

    Mam moneypl i (korzystam sporadycznie - dziala) nie narzekam.
    Zrobilem karta 3 zakupy i mam na 2 lata darmowo, potem 2 lata beda za
    25 zl.
    Walutowego nie mam.

  • 10. Data: 2007-09-23 21:40:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Wrz, 23:23, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > ps. nastepne pytanie...ile bede czekal na zalozenie kont ?

    Moneypl okolo tygodnia - karta przychodzi po 3-4 dniach od zlozenia
    wniosku - przy zlozeniu wniosku (internet) umawiasz sie w ktorym
    oddziale i na kiedy podpisanie umowy - deklaruja calosc do 9 bodajze
    dni.
    Sadze, ze konto walutowe tez mozna zamowic przez internet i zgrac
    termin podpisania obu umow.