  • 1. Data: 2007-09-23 10:40:18
    Temat: Algorytm obliczania rat w Lukas Banku
    Od: p...@g...com

    Próbuję dodać kalkulator rat do swojego sklepu Internetowego. Niemniej
    nie mogę rozgryźć jak obliczane są raty w Lukasie? Gdzie znajdę takie
    informacje?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-09-23 11:24:20
    Temat: Re: Algorytm obliczania rat w Lukas Banku
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    skoro masz podpisana umowe na sprzedaz ratalna z lukasem to chyba najlepiej
    ich spytac, tak logicznie

  • 3. Data: 2007-09-23 12:59:45
    Od: p...@g...com

    > skoro masz podpisana umowe na sprzedaz ratalna z lukasem to chyba najlepiej
    > ich spytac, tak logicznie

    Dzięki za pomoc, była nieoceniona... Jeśli nie wiesz to po co
    odpisujesz?

  • 4. Data: 2007-09-23 13:17:42
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Dzięki za pomoc, była nieoceniona... Jeśli nie wiesz to po co
    >odpisujesz?

    bo chce wytepic szum na grupie od ludzi, ktorzy podobno maja swoj
    internetowy biznes, a nie radza sobie w podstawowych rzeczach

  • 5. Data: 2007-09-23 17:33:32
    Od: p...@g...com

    > bo chce wytepic szum na grupie od ludzi, ktorzy podobno maja swoj
    > internetowy biznes, a nie radza sobie w podstawowych rzeczach

    Tyle jadu to może mieć tylko ktoś lewy, niech zgadnę: PO, czy LiD? A
    żeby nie było ot., to powiem tylko, że na podstawie symulacji z
    programu Lukasa doszedłem co i jak. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

  • 6. Data: 2007-09-23 18:05:16
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    bingo, 6 godzin 53 minuty i sam doszedles :) wystarczy troche pocwiczyc
    zwoje. odnioslem sukces bo zaczales myslec, nie przestawaj tylko