  • 11. Data: 2007-09-23 21:46:33
    Temat: Re: pomocy ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1190583655.269458.214990@w3g2000hsg.googlegroup
    s.com...

    > Moneypl okolo tygodnia - karta przychodzi po 3-4 dniach od zlozenia
    > wniosku - przy zlozeniu wniosku (internet) umawiasz sie w ktorym
    > oddziale i na kiedy podpisanie umowy - deklaruja calosc do 9 bodajze
    > dni.
    > Sadze, ze konto walutowe tez mozna zamowic przez internet i zgrac
    > termin podpisania obu umow.

    Wycieczka do oddzialu ? W dobie zalatwiania wszystkiego przez net i zjawiska
    zwanego kurierem - dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 12. Data: 2007-09-23 21:52:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Wrz, 23:46, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > Wycieczka do oddzialu ? W dobie zalatwiania wszystkiego przez net i zjawiska
    > zwanego kurierem - dziekuje.

    To zycze powodzenia przy wydzwanianiu do np. siodemki w poszukiwaniu
    umowy, ktora od tygodnia lezy w firmie kurierskiej, a nikt nie ma
    czasu jej dostarczyc - jak mialem przy zakladaniu konta w mBanku.

    Chyba, ze jestes z jakiejs mniejszej miejscowosci, gdzie faktycznie
    problemem jest wyrwac sie tak, aby dotrzec do banku i to jeszcze w
    godzinach jego otwarcia - wtedy mozliwosci korespondencji calej umowy
    przez kuriera sa priorytetowe.

  • 13. Data: 2007-09-23 22:03:41
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > To zycze powodzenia przy wydzwanianiu do np. siodemki w poszukiwaniu
    > umowy, ktora od tygodnia lezy w firmie kurierskiej, a nikt nie ma
    > czasu jej dostarczyc - jak mialem przy zakladaniu konta w mBanku.

    Coz, skoro z zalozeniem konta Inteligo via net plus kurier do domu bodajze z
    3-4 lata temu nie bylo klopotow, to nie mam zamiaru sie uwsteczniac i gdzies
    tam krazyc.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 14. Data: 2007-09-23 22:05:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 00:03, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > Coz, skoro z zalozeniem konta Inteligo via net plus kurier do domu bodajze z
    > 3-4 lata temu nie bylo klopotow, to nie mam zamiaru sie uwsteczniac i gdzies
    > tam krazyc.

    To znajdz jeszcze inteligo walutowe ;)

  • 15. Data: 2007-09-23 22:22:31
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > To znajdz jeszcze inteligo walutowe ;)

    Ech, banki, karty i obsluga online...wszystko o kant d%$% otluc, czy nie
    mozna normalnie zaplacic za usluge zamiast kombinowac - a moze konto z
    karta, a moze konto gdzie mam placowke, a moze konto gdzie mam podglad
    online...a moze wszystko razem do cholery - czy ja cos chce za darmo ? :/

    teraz mam kociol w glowie, bo nie wiem czy zostac przy moneybookers (jakos
    nie bardzo chce tego uzywac), czy szukac na sile konta w euro, byle jakies
    bylo

    pewnie znajac zycie zaloze konto walutowe w pko bp i bede pisal na kartce
    ile tam poszlo srodkow - o ile nie bedzie jakis hiper oplat za posiadanie
    takiego konta, na stronie pko bp znalezc toip to jest sztuka - nie wiem, czy
    przyjecie kasy to tez wiaze sie z oplata, bo nic ciekawego nie znalazlem

    thx

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 16. Data: 2007-09-24 10:07:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Prawdę mówiąc, takie odniosłem wrażenie. Przypomnę Ci co napisałeś:

    > Prosze o pomoc w doborze - wymagania chyba niemale, brak jakis cudownych
    > oplat za kilka przelewow w miesiacu na konto w innym banku (pko bp), brak
    > oplat za prowadzenie, uzytkowanie karty, karta dodatkowa do konta, b.dobry
    > podglad online

    Dodatkowo okazało się, że chcesz jeszcze, żeby to było konto wspólne :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof