  • 1. Data: 2007-09-23 12:23:08
    Temat: mBank - nie można wydrukować potwierdzenia przelewu do ZUS
    Od: l...@g...com

    Witam,
    widzę, że inni też już zauważyli, że po wczorajszej aktualizacji nie
    wszystko jest ok.

    Ja potrzebuję wydrukować potwierdzenie przelewu do ZUS (dowolnego
    typu), ale niestety po kliknięciu "wydruk potwierdzenia" mam nowe okno
    z tekstem:
    --------------
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej...
    --------------
    a potem trzeba się zalogować ponownie bo każda następna akcja kończy
    się alarmem bezpieczeństwa ...

    Zgłosiłem to w mLinii, ale nie zauważyłem, żeby się tym przejęto. W
    końcu to tylko wydruk, przelewy podobno działają.... Tylko ja też
    wydruk muszę jutro przedstawić pewnej instytucji i nie będą pewno
    zachwyceni jak im pokażę zrzut ekranu z przeglądarki. To tyle
    uzewnętrznień. Ciekawi mnie natomiast czy inni też mają z tym problem?

    pozdrawiam
    losiux

  • 2. Data: 2007-09-23 13:11:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 23 Sep 2007 05:23:08 -0700, w
    <1...@k...googlegroups.co
    m>, l...@g...com
    napisał(-a):

    > Zgłosiłem to w mLinii, ale nie zauważyłem, żeby się tym przejęto. W
    > końcu to tylko wydruk, przelewy podobno działają.... Tylko ja też

    Wiele rzeczy chyba przestało działać -- ja nie mogę wyedytować zapisanego
    wniosku o ubezp. samochodu -- "Alarm bezpieczenstwa". Super :/