  • 1. Data: 2007-09-23 10:39:32
    Temat: [mBank]Blad w wyswietlaniu funduszy
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Po updacie systemu mBanku mam dziwny blad w wyswietlaniu
    posiadanych funduszy. Te same kategorie funduszy wyswietlane sa
    po kilka razy a w kazdej kategorii po jeden, dwa fundusze.
    Same fundusze sie nie powtarzaja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-09-23 10:43:28
    Temat: Re: [mBank]Blad w wyswietlaniu funduszy
    Od: "Piotr P." <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU>

    Marcin wrote:
> [...]
    > posiadanych funduszy. Te same kategorie funduszy wyswietlane sa
    > po kilka razy a w kazdej kategorii po jeden, dwa fundusze.

    Potwierdzam, tez tak mam. Ewentualnie moze sie okazac, ze to nie blad
    tylko jakas tajemna nowa idea :)

    "It's not a Bug, it's a Feature!" :)

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2007-09-23 11:40:14
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Marcin pisze:
    > Po updacie systemu mBanku mam dziwny blad w wyswietlaniu
    > posiadanych funduszy. Te same kategorie funduszy wyswietlane sa
    > po kilka razy a w kazdej kategorii po jeden, dwa fundusze.

    U mnie w ogóle jest sieczka zamiast strony: http://kolej.lodz.pl/mbank.jpg

    Czy ktoś też ma takie problemy z Firefoxem 2.0.0.7 pod Vistą? Exploder
    wyświetla normalnie.

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2007-09-23 12:19:57
    Od: "Dobek " <d...@N...gazeta.pl>

    Marcin P. <m...@p...SPAM.onet.pl> napisał(a):

    > U mnie w ogóle jest sieczka zamiast strony: http://kolej.lodz.pl/mbank.jpg

    To pewnie dlatego, że używasz adblock plus ;-))))
    bp, nmsp

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 5. Data: 2007-09-23 12:49:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin P. wrote:

    > U mnie w ogóle jest sieczka zamiast strony: http://kolej.lodz.pl/mbank.jpg
    >
    > Czy ktoś też ma takie problemy z Firefoxem 2.0.0.7 pod Vistą? Exploder
    > wyświetla normalnie.

    U mnie Firefox działa normalne. Ale może dlatego, że ja mam normalny
    system operacyjny, a nie to mikrosyfowe gówienko ;)

    Tyle że wersja 2.0.0.5...

  • 6. Data: 2007-09-23 20:36:48
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <k...@k...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadanych funduszy. Te same kategorie funduszy wyswietlane sa
    > po kilka razy a w kazdej kategorii po jeden, dwa fundusze.

    U mnie jest prawidłowo - tzn. tak jak było przedtem. (sprawdzałem o 22.30).

    Pozdr.
    Janusz

  • 7. Data: 2007-09-24 18:29:30
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Janusz K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie jest prawidłowo - tzn. tak jak było przedtem. (sprawdzałem o
    > 22.30).

    U mnie dzisia (w poniedziek) jest ok. Moze poprawili.

    Jak dla mnie to niezla wtopa z tym wdrozeniem. Czy oni tego wcale
    nie testuja przed puszczeniem na serwer produkcyjny? Przeciez
    bledy opisane na grupie czy na ich forum sa tak oczywiste, ze
    powinny wyjsc nawet w podstawowych testah.

    Pozdrawiam,
    Marcin