  • 91. Data: 2008-11-18 04:57:02
    Temat: Re: Najlepsza KK dla studenta bez dochodów
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Proszę podaj gdzie dokładniej to widzisz (co za pomysł robić całą stronę
    > we flashu, nie da się podać linka do konkretnej strony, grrr).
    > W tabeli opłat i prowizji z 1.09.2008 nie widzę tego.

    po wejsciu na strone po lewej masz Finansowanie/Karty kredytowe. Click.
    Wybierasz "porownaj karty" dolny-srodek strony. Po prawej VISA Classic masz
    opcje "zobacz szczegoly". Click. Juz - 4 informacja od gory.

  • 92. Data: 2008-11-18 08:05:33
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 18 lis 2008 o 00:21 GMT, Wemif napisał(a):

    > Proszę podaj gdzie dokładniej to widzisz (co za pomysł robić całą stronę
    > we flashu, nie da się podać linka do konkretnej strony, grrr).

    Da sie, tylko trzeba umic, zobacz np. na strone eurobanku, cala we flashu,
    a da sie podac linka do podstrony...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 93. Data: 2008-11-18 21:19:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon <n...@o...pl> wrote:

    > po wejsciu na strone po lewej masz Finansowanie/Karty kredytowe. Click.
    > Wybierasz "porownaj karty" dolny-srodek strony. Po prawej VISA Classic
    > masz opcje "zobacz szczegoly". Click. Juz - 4 informacja od gory.

    Dziękuję bardzo. Dziś infolinia powiedziała mi, że nie ma takiej promocji.
    Ale jutro wybiorę się do nich raz jeszcze.

    pozdrawiam
    a.

  • 94. Data: 2008-11-19 05:00:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Dziękuję bardzo. Dziś infolinia powiedziała mi, że nie ma takiej promocji.
    > Ale jutro wybiorę się do nich raz jeszcze.

    Najwyrazniej kolejny bank z rodzaju tych, ktore same nie wiedza juz co
    oferuja.

  • 95. Data: 2008-11-19 13:47:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon <n...@o...pl> wrote:

    > Dodam jeszcze, ze np. Raiffeisen przenosi dodajac bodaj 30% limitu, ale co
    > wazniejsze - obecnie przez pol roku zadluzenie z przenoszonej jest na 0%.
    > Czyli jesli ktos kopnal z BZ WBK przelew 31.10 i przeniosl wraz z
    > zadluzeniem do RB to spokojnie do maja wyciagnieta kasa z BZ, a przejeta
    > przez RB sobie procentuje (minut minimalna splata co miesiac).
    > mBank daje 3 miesiace na 0% przy przenoszeniu.

    Informacja na www podobno nie jest aktualna. Byłem w Rajfajzenie,
    powiedziano mi, że promocja się zakończyła w sierpniu, i że
    'widocznie strona nie została zaktualizowana'. To ja dziękuję za
    taki bank, który przez 3 miesiące ma stare warunki na stronie.

    a.