  • 1. Data: 2008-11-15 15:23:24
    Temat: Re: Najlepsza KK dla studenta bez dochodów
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 15 lis 2008 o 16:49 GMT, Ja_Nul^ napisał(a):

    > Właśnie rozstałem sie z mbankową radością życia, bo dopadłaby mnie
    > opłata za drugi rok. Zarobiłem na niej gratisowe 100zł i nauczyłem sie
    > korzystać z dobrodziejstw KK. Potrzebuję więc darmowej karty, którą
    > wydali by mi albo na legitymację studencką jak w citi, albo na
    > deklarację o dochodach, bez wymaganego zaświadczenia. W grę wchodzą
    > tylko zwykłe KK, czy może znajdzie się coś ciekawszego?

    Ja mam np mBank euto<26, jest wlasciwie za darmo, i 1000 znizek na calym
    swiecie, no tylko placi sie za ubezpieczenie, jezeli wezmiesz najnizszy
    poziom to sa to znikome kwoty...

    Minus tez tylko taki ze ma limit do 1500pln

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 2. Data: 2008-11-15 15:49:33
    Temat: Najlepsza KK dla studenta bez dochodów
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Witam!
[...]

    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 3. Data: 2008-11-15 21:14:28
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 15 lis 2008 o 23:38 GMT, WAM napisał(a):

    > Ja sie zastanawiam coz to za dobrodziejstwa widzi "wiekszosc"
    > spoleczenstwa w KK. Serio.

    Ja wykorzystuje karte jako bufor pieniedzy, wole zeby kasa lezala na koncie,
    zamias z kazda transakcja jej ubywalo..., nigdy jeszcze nie skorzystalem z
    kredytu...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 23:51:45 up 4 days, 11:12, 4 users, ]

  • 4. Data: 2008-11-15 22:27:26
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Ja_Nul^" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuję więc darmowej karty, którą
    > wydali by mi albo na legitymację studencką jak w citi, albo na
    > deklarację o dochodach, bez wymaganego zaświadczenia.

    W ING dadzą Studencką Pomarańczową Kartę Kredytową na oświadczenie o byciu
    utrzymankiem rodziców ;-). Jest płatna, ale pierwszy rok gratis po wykonaniu
    jakiejś transakcji (kiedyś było jeszcze za to 50 zł). Kolejne lata gratis,
    jeśli średniomięsięczny obrót będzie większy od 100 zł.

    Wady - kiepska karta, łatwo się niszczy, limit tylko 500 zł, pinowa bez
    możliwości zmiany PIN, brak podglądu blokad przez Internet.

  • 5. Data: 2008-11-15 22:38:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Nov 2008 16:49:33 +0100, Ja_Nul^ <j...@o...pl>
    wrote:

    >Zarobiłem na niej gratisowe 100zł i nauczyłem sie
    >korzystać z dobrodziejstw KK.
    Ja sie zastanawiam coz to za dobrodziejstwa widzi "wiekszosc"
    spoleczenstwa w KK. Serio.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 6. Data: 2008-11-16 00:39:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 16:49:33 +0100, Ja_Nul^ napisał(a):

> [...]
    > deklarację o dochodach, bez wymaganego zaświadczenia. W grę wchodzą
    > tylko zwykłe KK, czy może znajdzie się coś ciekawszego?

    W Multi dostaniesz studencką kartę - swego czasu opłata zależała od
    średniej z dwóch ostatnich semestrów :) AFAIR co najmniej 4.50 zwalniało z
    opłaty.

    Poza tym musisz mieć wpływy >=500zł miesięcznie, limitu dostaniesz pewnie
    z 1.5k.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/jak_uzyskac

    Jak widzę banki teraz szaleją - jak ja szukałem, to tylko Multi i KB
    dawały KK studentom. Do tego w KB trzeba było zapłacić za pierwszy rok.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2008-11-16 08:21:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 23:38:51 +0100, WAM napisał(a):

    > Ja sie zastanawiam coz to za dobrodziejstwa widzi "wiekszosc"
    > spoleczenstwa w KK. Serio.

    Po pierwsze primo nie trzeba nosić banknotów w portfelu, szukać bankomatu
    i zastanawiać się czy wydawana reszta nie jest fałszywkami. Po drugie
    primo można dzięki temu zaoszczędzić tylko na odsetkach nawet
    kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
    Tak, to są przyczyny, dla których ja korzystam z kart płatniczych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-11-16 08:27:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po drugie
    > primo można dzięki temu zaoszczędzić tylko na odsetkach nawet
    > kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

    W programach lojalnościowych kolejne złotówki...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2008-11-16 08:33:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Olgierd wrote:

    > Po drugie primo można dzięki temu zaoszczędzić tylko na odsetkach
    > nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

    Ile trzeba zapłacić miesięcznie kartą, żeby zaoszczędzić na odsetkach
    kilkadziesiąt złotych? Przypominam, że mówimy o "większości" społeczeństwa.

  • 10. Data: 2008-11-16 08:48:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Po pierwsze primo nie trzeba nosić banknotów w portfelu, szukać bankomatu
    > i zastanawiać się czy wydawana reszta nie jest fałszywkami.
    Do tego debetówka wystarczy.

    > Po drugie
    > primo można dzięki temu zaoszczędzić tylko na odsetkach nawet
    > kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
    A to bardzo zależy. Przy budżecie studenta, nie spodziewałbym się cudów.

    KJ