  • 1. Data: 2008-11-15 12:45:31
    Temat: Multibank i zmiany lokat walutowych
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Nie wiem czy zostały dostrzeżone zmiany warunków lokat terminowych w walutach w
    Multibanku? Podniecają się jak dzieci niby wysokim oprocentowaniem (4,44% w Euro
    i 2,22% w USD - obie na trzy miesiące). Ale jednocześnie zmienili minimalną
    kwotę lokaty na 1000 USD/EUR.

    I nie, nie chodzi o to, że nie mogę sobie tysiączka uciułać. Chodzi o to, że do
    tej pory lokowałem sobie w paczkach po 250 na 1 miesiąc, i w ten sposób nie
    płaciłem żadnych zbędnych podatków.

    Możecie polecić jakieś miejsce do trzymania USD/EUR na korzystniejszych warunkach?

    I jeszcze luźna uwaga na koniec, pokusiłbym się o stwierdzenie, że nie jest to
    pierwsza akcja, gdzie bank z grupy BRE woli zrobić 'dobrze' państwu zamiast
    swoim klientom...

    W.

  • 2. Data: 2008-11-15 13:03:21
    Temat: Re: Multibank i zmiany lokat walutowych
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Wielebny pisze:
> [...]
    > płaciłem żadnych zbędnych podatków.
    >
    > Możecie polecić jakieś miejsce do trzymania USD/EUR na korzystniejszych warunkach?

    DB ale tylko 6-miesiecy na 6%
    BZWBK 1 miesiac USD 3,5% EUR 4%
    3 miesiace USD 4% EUR 4,7%
    Niestety ale od 1 tysiaca ;)