  • 1. Data: 2008-11-15 10:40:56
    Temat: informacja o posiadaczu rachunku
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Czy banki w Polsce chętnie udzielają policji informacji o właścicielu
    konta, czy też zasłaniają się dziwnie pojmowaną tajemnicą bankową?

  • 2. Data: 2008-11-15 10:54:24
    Temat: Re: informacja o posiadaczu rachunku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    czoper pisze:
    > Czy banki w Polsce chętnie udzielają policji informacji o właścicielu
    > konta, czy też zasłaniają się dziwnie pojmowaną tajemnicą bankową?
    To zależy jak bardzo _bank_ byłby poszkodowany w wyniku działań
    właściciela konta. Smutne, ale tak jest.

    KJ

  • 3. Data: 2008-11-15 10:56:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Nov 2008 11:40:56 +0100, "czoper" <c...@p...com>
    wrote:

    >Czy banki w Polsce chętnie udzielają policji informacji o właścicielu
    >konta, czy też zasłaniają się dziwnie pojmowaną tajemnicą bankową?
    Udzielaja policji pod warunkiem poparcia wniosku przez prokuratora. ;)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 4. Data: 2008-11-15 12:07:35
    Od: WW3 <w...@2...net>

    czoper pisze:
    > Czy banki w Polsce chętnie udzielają policji informacji o właścicielu
    > konta, czy też zasłaniają się dziwnie pojmowaną tajemnicą bankową?

    Zalezy od banku.

  • 5. Data: 2008-11-16 22:19:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote
    > Udzielaja policji pod warunkiem poparcia wniosku przez prokuratora. ;)

    W pewnych sprawach prokurator nie jest organem nadrzędnym, a Policja działa
    w opraciu o odpowiedni zapis ustawy o Policji, który uprawnia ją do takich
    danych w określonych przypadkach.

  • 6. Data: 2008-11-17 22:10:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 11:40:56 +0100, czoper napisał(a):

    > Czy banki w Polsce chętnie udzielają policji informacji o właścicielu
    > konta, czy też zasłaniają się dziwnie pojmowaną tajemnicą bankową?

    CBA bez problemu pytało się o konta szefa p.Bondaryka w wielu bankach i
    chyba uzyskiwali odpowiedź, że Bondaryk w tym banku nie ma konta.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 7. Data: 2008-11-18 09:00:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 16 Nov 2008 23:19:05 +0100, "Piotr [trzykoty]"
    <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >w opraciu o odpowiedni zapis ustawy o Policji, który uprawnia ją do takich
    Byc moze :) Pytalem ostatnio na policji o to jak szybko dostaja dane z
    banku - tlumaczyli mi ze pisza wniosek do prokuratora, prokurator po
    miesiacu do sadu, sad po miesiacyu wydaje zgode na wydanie danych i
    bank po miesiacu podaje dane policji :) Mowili ze jak dobrze pojdzie
    to czekaja lacznie okolo 2 miesiecy na dane z banku.

    WAM