  • 1. Data: 2008-11-14 17:50:13
    Temat: Reklamy Alior banku :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Uczestnicy konkursu dostali juz chyba info + link do youtube z reklamami
    Alior banku. Reklama IMO taka sobie ale utrzymana w milym i pogodnym duchu.

    Poza tym w nagrode uczestnicy konkursu moga zalozyc... standardowe konto
    :D Nic nie ma o moich 90 PLN.

    "Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że uczestnicy konkursu - osoby,
    które pomogły nam w budowaniu Alior Banku - zostaną użytkownikami
    pierwszego na polskim rynku konta osobistego, oferującego bez opłat
    możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie
    oraz automatyczną lokatę nocną (overnight), na której połowa środków z
    konta zarabia każdej nocy 11% w skali roku. Prowadzenie tego konta jest
    bezpłatne!

    Wkrótce otrzymają Państwo informacje, dotyczące zakończenia konkursu
    ,,Zbuduj z nami nowy bank!". Będą Państwo mogli wówczas założyć konto
    osobiste z lokatą nocną - w Internecie, za pośrednictwem naszego Contact
    Center lub w dowolnym oddziale Alior Banku.

    Serdecznie zapraszamy do oglądania naszych reklam i jeszcze raz
    dziękujemy za pomoc w budowaniu Alior Banku!

    Z poważaniem,

    Wojciech Sobieraj
    Prezes Zarządu Alior Bank S.A."

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-14 17:59:20
    Temat: Re: Reklamy Alior banku :)
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lis, 18:50, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Uczestnicy konkursu dostali juz chyba info + link do youtube z reklamami
    > Alior banku. Reklama IMO taka sobie ale utrzymana w milym i pogodnym duchu.
    ja nic nie mam, może udzielałem złych odpowiedzi ;)

> [...]
    > oraz automatyczną lokatę nocną (overnight), na której połowa środków z
    > konta zarabia każdej nocy 11% w skali roku. Prowadzenie tego konta jest
    zaraz zaraz albo mijają się z prawdą albo uczestnicy konkursu nie będą
    płacić tych 3zł/mc za kartę debetową.

  • 3. Data: 2008-11-14 18:01:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > ja nic nie mam, może udzielałem złych odpowiedzi ;)

    Pojawilo sie przed chwila.

    > zaraz zaraz albo mijają się z prawdą albo uczestnicy konkursu nie będą
    > płacić tych 3zł/mc za kartę debetową.

    Gra slowna. Zauwaz, ze nie napisali nic o karcie. Konto darmowe ale
    karta platna.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-11-14 18:14:05
    Od: "Se." <s...@p...onet.pl>

    > Uczestnicy konkursu dostali juz chyba info + link do youtube z reklamami
    > Alior banku. Reklama IMO taka sobie ale utrzymana w milym i pogodnym duchu.

    i treść komentarzy jak najbardziej cenzurowana. pojawiają się tylko pozytywne
    lub co najwyżej neutralne. miód aż mdli.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-11-14 18:16:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Alior banku. Reklama IMO taka sobie ale utrzymana w milym i pogodnym
    > duchu.

    Dla mnie ta reklama jest bardzo bardzo słaba.

    marrekz

  • 6. Data: 2008-11-14 18:23:44
    Od: l...@g...com

    On 14 Lis, 19:16, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Dla mnie ta reklama jest bardzo bardzo słaba.

    E, nawet efektowna. I pan w meloniku przystojny ;) Bylaby przyjemna,
    tylko jest przegadana niestety.

    --
    *lolka*

  • 7. Data: 2008-11-14 18:43:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfkf5o$uvv$1@srv.cyf-kr.edu.pl, *MarekZ* wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie ta reklama jest bardzo bardzo słaba.

    Mi rowniez sie nie podoba. Zobaczymy jakeis beda kolejne.
    Mdła, ani sie nie wyroznia ani nic konkretnego nie prezentuje. Zginie w
    natloku proszkow i podpasek.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-11-14 19:28:23
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    darnok pisze:
    > Mdła, ani sie nie wyroznia ani nic konkretnego nie prezentuje. Zginie w
    > natloku proszkow i podpasek.
    Dokładnie. A z czym wam się kojarzą spadochroniarze? ;-)

  • 9. Data: 2008-11-14 23:55:06
    Od: "fuzzymi" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > i treść komentarzy jak najbardziej cenzurowana. pojawiają się tylko pozytywne
    > lub co najwyżej neutralne. miód aż mdli.
    >
    > Sebastian

    Jakos nie widze mojego komentarza na youtube, wiec wpisze tutaj.

    Nie chce sie przyp..., ale dostrzegam pewne podobienstwa do znanej mi kampanii
    prowadzonej jakis czas temu za siedmioma morzami ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=UGTKGTs1jic

  • 10. Data: 2008-11-15 01:06:39
    Od: WW3 <w...@2...net>

    > http://www.youtube.com/watch?v=UGTKGTs1jic

    Czy oprocz parasola mozesz wymienic podobienstwa.