  • 1. Data: 2008-11-15 14:57:12
    Temat: Nowe gwarancje bankowe
    Od: o...@g...com

    Witam!

    Jak wiecie 3 tygodnie temu prezydent obiecał podpisanie ustawy
    podnoszącej gwarancje bankowe do 50 tys. euro. Niestety nadal ich nie
    podpisał... Proponuję akcję wysyłania maili do l...@p...pl albo
    przez stronę: http://www.prezydent.pl/modules/mailtoperson/SendMai
    l.do
    z zapytaniem dlaczego zwleka z ratyfikowaniem tak ważnym dla obywateli
    prawa. Sam już wysłałem maila...

    Pozdr!

  • 2. Data: 2008-11-15 15:04:09
    Temat: Re: Nowe gwarancje bankowe
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <o...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Witam!

    Jak wiecie 3 tygodnie temu prezydent obiecał podpisanie ustawy
    podnoszącej gwarancje bankowe do 50 tys. euro. Niestety nadal ich nie
    podpisał...

    I oby nigdy nie podpisal :D. Pozyczajac pieniadze trzeba miec swiadomosc
    ryzyka, a nie liczyc na zbiorowa odpowiedzialnosc.

    MK

  • 3. Data: 2008-11-15 15:06:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-15, o...@g...com <o...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    l.do
    > z zapytaniem dlaczego zwleka z ratyfikowaniem tak ważnym dla obywateli

    Jak ważnym? Ile procent obywateli polskich to dotyczy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-11-15 15:08:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > On 2008-11-15, o...@g...com <o...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak ważnym? Ile procent obywateli polskich to dotyczy?
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    bedziesz wiedzial jak bezrobocie podskoczy do 20%...

  • 5. Data: 2008-11-15 15:13:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-15, george <g...@v...pl> wrote:

    [...]

    > bedziesz wiedzial jak bezrobocie podskoczy do 20%...

    A co ma bezrobocie do gwarancji bankowych? Się wprost zapytam: ile osób
    w polsce, procentowo, ma oszczędności z przedziału 22-50k EUR _w jednym_
    banku? Bo w praktyce to te osoby odczują różnicę.

    Normalnie "ważne dla obywateli prawo" że hej. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-11-15 15:20:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A co ma bezrobocie do gwarancji bankowych? Się wprost zapytam: ile osób
    > w polsce, procentowo, ma oszczędności z przedziału 22-50k EUR _w jednym_
    > banku? Bo w praktyce to te osoby odczują różnicę.

    A w jaki sposob niby odczuja ta roznice?

    MK

  • 7. Data: 2008-11-15 15:21:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-15, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > A w jaki sposob niby odczuja ta roznice?

    Poczują się bezpieczniejsze? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-11-15 15:21:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > banku? Bo w praktyce to te osoby odczują różnicę.
    >
    > Normalnie "ważne dla obywateli prawo" że hej. :>

    ulegasz magii cyferek. Nie doceniasz efektu psychologicznego wywołanego
    upadkiem chocby jednego średniego banku. Jak sie wszyscy rzuca do wyjścia to
    nic tego nie zatrzyma. Myślisz ze ktos bedzie wtedy trzymał cos powyżej 1000
    Eur w banku ?

    http://biznes.onet.pl/2,1517694,prasa.html najpierw ci "szybcy" wyjdą i
    napewno nie "emeryci". Zgadnij kto za taki "kolaps" zapłaci.
    Napewno nie ci o których % pytasz.

    george

  • 9. Data: 2008-11-15 15:24:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 16:21:40 +0100, george napisał(a):

> [...]
    > upadkiem chocby jednego średniego banku. Jak sie wszyscy rzuca do
    > wyjścia to nic tego nie zatrzyma. Myślisz ze ktos bedzie wtedy trzymał

    Sam uległeś magii cyferek.
    Poprzedni poziom gwarancji był w miarę do utrzymania przez BFG. Teraz
    kasę ma wyłożyć MinFin, jestem więc zdania, że kolaps średniej wielkości
    banku spowoduje niewydolność systemu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-11-15 15:26:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote in message

> [...]
    > Poprzedni poziom gwarancji był w miarę do utrzymania przez BFG. Teraz
    > kasę ma wyłożyć MinFin, jestem więc zdania, że kolaps średniej wielkości

    wiec obaj rozumiemy to ze lepiej zrobic "cos" zanim do upadku "tego" banku
    dojdzie, prawda ?
    george