  • 31. Data: 2004-06-16 17:14:53
    Temat: Re: Nabycie otwierające jednostek DWS
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > eee tam - raczej w grupie chca to zostawic.

    zwykle jednak depozytariuszem jest inny bank - spoza grupy

  • 32. Data: 2004-06-16 17:46:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2004 12:51:56 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >Cos tam DWS spieprzylo z numerami rachunkow - od 1 lipca zmieniaja
    >depozytariusza z PKO BP na DB, ale widocznie juz teraz im sie spsulo.

    Wygląda na to, że *nowy* rachunek nie działa - dostałem zwrot przy wpłacie na
    DWS Emerytalny z informacją "konto nie istnieje/nieaktywne", a przelew z CO był
    już na nowy numer.

  • 33. Data: 2004-06-16 17:52:15
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > DWS Emerytalny z informacją "konto nie istnieje/nieaktywne", a przelew z CO

    Który nowy ? ten numer w pekao w formacie NRB ?
    Ps. zawsze mozna zlecic na DWS RP i zrobic konwersje ;)

  • 34. Data: 2004-06-16 18:25:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2004 19:52:15 +0200, "~WD" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Który nowy ? ten numer w pekao w formacie NRB ?

    Wpłata poszła na to konto:
    28 1880 0009 0000 0013 0037 8018 (Deutsche Bank Polska S.A.)

  • 35. Data: 2004-06-16 18:40:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > Wszystko sie zgadza, tylko ze ja skladalem zlecenie 8 marca, jak sprawdzilem
    > w  historii. Wtedy multilinka twierdzila ze aby otworzyc rejestr nie moge
    > tego zrobic w necie tylko "przez nia" i to kupujac za min. 1000 zl. Byl Dzien
    > Kobiet wiec sie zdecydowalem ;-) Oplat manipulacyjnych nie pobrali, tylko 3
    > zl za przelew zewn.
    >
    > Karolew

    Wlasnie sprawdzilem w historii CO zlecenie otwierajace 06.02.2004 przez
    internet 0 zl prowizji. Cos Cie multilinka oklamala...

    Piotrek

  • 36. Data: 2004-06-16 19:07:59
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > Wlasnie sprawdzilem w historii CO zlecenie otwierajace 06.02.2004 przez
    > internet 0 zl prowizji. Cos Cie multilinka oklamala...

    Impreze widac mieli pod to swieto i multilinki puscily wodze fantazji ;-)

    Karolew

  • 37. Data: 2004-06-17 00:20:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli jest tak jak piszesz to naprawdę DWS musi zbywać na forsie skoro
    > może sobie pozwolić żeby przez dwa tygodnie nie przyjmowac kasy na kilka
    > funduszy . Moze jeszcze ktoś prztestuje np Zrównoważony albo 25 Małych
    > Spółek i da znać czy mu zwrócili

    No, 25, to ja testowałem ze skutkiem jak wyżej ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko