  • 11. Data: 2004-06-16 11:10:40
    Temat: Re: Nabycie otwierające jednostek DWS
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Karolew wrote:

    > A mnie na poczatku marca (tego roku) wlasnie tak multilinia poinformowala.
    > Widac sie zmienilo jednak.
    >
    > Karolew

    No tak. Moje są z kwietnia.

    KJ

  • 12. Data: 2004-06-16 11:15:15
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > No tak. Moje są z kwietnia.

    Czyli poszli po rozum do glowy. Widac masz zbawienny wplyw na nich ;-)
    Swoja droga to dobrze wiedziec ze sie zmienilo.

    Ciagle tylko nie wiemy dlaczego odrzucilo zakup Tomasza.

    Karolew

  • 13. Data: 2004-06-16 11:19:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karolew <k...@g...pl> wrote:
    > Czyli poszli po rozum do glowy. Widac masz zbawienny wplyw na nich ;-)
    > Swoja droga to dobrze wiedziec ze sie zmienilo.

    Raczej oni mieli na DWS - przez pewien czas mozna bylo kupic li tylko w
    Multi - w mBanku nie...

    > Ciagle tylko nie wiemy dlaczego odrzucilo zakup

    No to ja ci tlumacze, ze od 1 lipca zmieniaja numery rachunkow - przysali mi
    takie pisemko (mam DWS emerytalny od ponad 2 lat) i kazali pozmieniac.
    Uaktualnienie numerow rachunkow nie do konca zlaezy od Multi.

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-06-16 11:29:18
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > No to ja ci tlumacze, ze od 1 lipca zmieniaja numery rachunkow - przysali mi
    > takie pisemko (mam DWS emerytalny od ponad 2 lat) i kazali pozmieniac.
    > Uaktualnienie numerow rachunkow nie do konca zlaezy od Multi.

    "No to ja Ci tlumacze", ze dzis jest 16 czerwca, a nie 1 lipca.
    A pisemko tez dostalem.

    Karolew

  • 15. Data: 2004-06-16 11:33:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Karolew wrote:

    > "No to ja Ci tlumacze", ze dzis jest 16 czerwca, a nie 1 lipca.
    > A pisemko tez dostalem.
    >
    > Karolew

    A masz jakąś lepszą hipotezę niż zmiana r-ków ?
    KJ

  • 16. Data: 2004-06-16 11:38:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > A masz jakąś lepszą hipotezę niż zmiana r-ków ?
    > KJ

    Sorry chodzilo o Pekao. DWS uzywalo bardzo dlugo starych numerow, teraz
    zaczelo zmieniac na DWS, a jak traktuje daty Pekao SA to pamietam dokladnie
    jak mi zaczelo odbijac przelewy na stary numer w Pekao Sa, ktory mial
    jeszcze dobrze dzialac przez kilka miesiecy.

    Moim zdaniem wina Pekao SA.

    http://www.PRnews.pl

  • 17. Data: 2004-06-16 11:39:03
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > A masz jakąś lepszą hipotezę niż zmiana r-ków ?

    Poki co nie. Moje teorie legly w gruzach ;-)
    Licze, ze Tomek zbada sprawe u zrodla i da cynka na grupe.

    Karolew

  • 18. Data: 2004-06-16 11:43:57
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > Sorry chodzilo o Pekao. DWS uzywalo bardzo dlugo starych numerow, teraz
    > zaczelo zmieniac na DWS.

    Raczej na DB.

    Karolew

  • 19. Data: 2004-06-16 14:12:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik " Karolew" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poki co nie. Moje teorie legly w gruzach ;-)
    > Licze, ze Tomek zbada sprawe u zrodla i da cynka na grupe.

    Złożyłem oczywiście reklamację, więc jak się czegoś dowiem, to zapodam.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2004-06-16 15:18:47
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Cos tam DWS spieprzylo z numerami rachunkow - od 1 lipca zmieniaja
    > depozytariusza z PKO BP na DB, ale widocznie juz teraz im sie spsulo.

    Ale nie do końca Amra, rachunki Pekao /a nie PKO BP/ nadal figurują jako
    rachunki nabyć dla kilku funduszy DWS

    pozd
    as