  • 41. Data: 2009-01-08 22:59:50
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 08 sty 2009 o 20:05 GMT, Szymon napisał(a):

    > Skoro nie mają pieniędzy, by mi podnieść limit na KK to chciałbym zobaczyć
    > jak będą wypłacać te lokaty, gdy przyjdzie czas ich końca :-)

    przekonam sie za dwa miesiace :)
    spodziewam sie ze poprostu pieniadze znajda sie spowrotem na moim koncie, i
    nie widze nic przeciw temu :)

    > Ja korzystam częściej z placówek Multi (np. wyrobienie karty, wpłata na
    > konto itp.)

    karte wyrabia sie raz na kilka lat :)
    nie robie wplat gotowkowych, wszystko zalatwiam bezgotowkowo :), po co
    utrudniac sobie zycie? :)

    > I bardzo dobrze, że są oferty dla mnie i bardziej wymagających. jednak
    > gdybyś miał co miesiąc gotówkowo wpłacać/wypłacać kilkadziesiąt tysięcy to
    > pewnie przeszłoby Ci z Eurobankiem.

    nie mam operacji gotowkowych, oprocz wybrania 2 razy w miesiacu drobnych z
    bankomatu :)

    Poza tym, dobieram banki odpowiedniego do tego do czego sa dla mnie
    najlepsze, mam odpowiedni bank do funduszy inw., odpowiedni bank do
    robienia przelewow, odpowiedni bank do robienia lokat, i odpowiedni bank do
    trzymania plynnej gotowki na ROR/KO, jak bede potrzebowal wplacac/wyplacac
    zywa gotowke, to tez sobie dobiore odpowiedni bank, chociaz ktorys z tych
    ktore teraz mam mysle ze by sie na pewno nadal, jak nie to zaloze konto w
    nowym :) nie widze tutaj trudnosci :)

    eurobank jest dla mnie dobry do trzymania plynnej gotowki, i do tego tylko
    sluzy, do niczego wiecej :) przelewy robie z innego banku, lokaty w jeszcze
    innym :)

    ma plusy i minusy :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ From: t...@a...xnet.com ]
    [ Ekg: #3781111 ][ (Gregory Ade) ]

  • 42. Data: 2009-01-08 23:22:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale porównujesz Getin do BRE? Ostatnio chciałem u nich podnieść limit KK.
    > Spełniałem wszelkie formalności i odmówili. Pracownik argumentował to
    > kryzysem finansowym. Więc wybacz, ale jeśli już pracownicy banku mówią, że
    > ma on kłopoty z płynnością to jednak ja wolę Multi.

    Hehehe. Może się zdarzyć, że się zdziwisz... Renoma BRE, dobre... Znasz
    sytuację Commerzbanku?

    Ale najprawdopodobniej ani BRE ani Getin nie popadną w poważne problemy,więc
    się jednak nie zdziwisz.

    marekz

  • 43. Data: 2009-01-08 23:25:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> writes:

> [...]
    > kryzysem finansowym. Więc wybacz, ale jeśli już pracownicy banku mówią, że
    > ma on kłopoty z płynnością to jednak ja wolę Multi.

    Widocznie zle go zrozumiales - on nie twierdzil, ze to bank ma
    problemy z plynnoscia. Jemu chodzilo o klientow :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 44. Data: 2009-01-09 00:24:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@n...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I z przykładowych 2000 zł po 7 dniach dostaje ile? 2 zł? IMHO jest ona
    > stworzona do operowania znacznie większymi kwotami - np. ktoś
    > uruchamia kredyt mieszkaniowy, formalności się przeciągają to wrzuca
    > kasę na taką lokatę. Tydzień, dwa czy trzy i dostanie parę stówek.

    no ale jasnym jest ze to nie o zarobek po 7 dniach chodzi a o to ze:
    - ustawiasz sobie autoodnowienie.
    - dzieki czestej kapitalizacji nie placisz belki.

    P.S. Nadal nie rozumiem, dlaczego banki nie stosuja w lokatach dziennej
    kapitalizacji. Lubia oddawac nasza kase panstwu...?

    Henry Louis Mencken

  • 45. Data: 2009-01-09 05:06:18
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Po prostu wole, zeby peiniadze przychodzily (np. wyplata)
    > na inne konto niz to do ktorego mam karte.

    Całkiem słusznie. Ja nie mam pod multikonto podpiętej karty.

  • 46. Data: 2009-01-09 05:07:56
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > karte wyrabia sie raz na kilka lat :)

    Można tak, ale nie trzeba. Zwykle darmowa jest na rok i ja sobie "odświeżam"
    co roku. Ale masz rację - nieczęsto to się dzieje.

    > nie robie wplat gotowkowych, wszystko zalatwiam bezgotowkowo :), po co
    > utrudniac sobie zycie? :)

    I dobrze - każdemu według potrzeb.

  • 47. Data: 2009-01-09 05:08:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Hehehe. Może się zdarzyć, że się zdziwisz... Renoma BRE, dobre... Znasz
    > sytuację Commerzbanku?

    A znasz sytuację Noble Banku? :-)

    > Ale najprawdopodobniej ani BRE ani Getin nie popadną w poważne
    > problemy,więc się jednak nie zdziwisz.

    Oj, wydawało mi się oczywiste, że to raczej panika niż solidne przesłanki.

  • 48. Data: 2009-01-09 05:09:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > P.S. Nadal nie rozumiem, dlaczego banki nie stosuja w lokatach dziennej
    > kapitalizacji. Lubia oddawac nasza kase panstwu...?

    Jeszcze bardziej lubią sprzedawać produkty typu polisolokata, lokata
    antybelkowa itd. Sens takich produktów byłby żaden, gdyby bank miał
    pozostałe lokaty terminowe bezbelkowo.

  • 49. Data: 2009-01-09 09:08:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jeszcze bardziej lubią sprzedawać produkty typu polisolokata, lokata
    > antybelkowa itd. Sens takich produktów byłby żaden, gdyby bank miał
    > pozostałe lokaty terminowe bezbelkowo.

    jeszcze bardziej?
    Byłem ostatnio w 4 czy 5 bankach i tylko lukas proponował polisolokate.
    Lokata antybelkowa - na czym becnie mialaby ona polegac?

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)

  • 50. Data: 2009-01-09 16:33:01
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > jeszcze bardziej?
    > Byłem ostatnio w 4 czy 5 bankach i tylko lukas proponował polisolokate.

    Wkrótce też Multi. Obecnie Alianz i Deutsche Bank przynajmniej nie tak dawno
    miał. To nowy trend - wkrótce się nieco rozszerzy.

    > Lokata antybelkowa - na czym becnie mialaby ona polegac?

    Obecnie to własnie polisa, ale swego czasu (tuż po wprowadzeniu tego
    podatku) właśnie Lukas miał taką lokatę i bodaj BZ WBK. Dokładnie tak były
    reklamowane.