  • 1. Data: 2007-01-14 22:11:27
    Temat: Multibank---czas sie od nich zabierac...
    Od: "Robert" <r...@f...pl>

    3 lata temu oferte mieli najlepsza na rynku....dzis ...oferta nadal nie jest
    zla , ale obsluga klienta fatalna....oprocz oddzialu na senatorskiej ....ale
    to za malo zeby zostac....oni zreszta nic nie robia w tym kierunku aby mnie
    zatrzymac....
    Czas sie zabierac....

  • 2. Data: 2007-01-14 22:41:47
    Temat: Re: Multibank---czas sie od nich zabierac...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.01.2007 Robert <r...@f...pl> napisał/a:
> [...]
    > to za malo zeby zostac....oni zreszta nic nie robia w tym kierunku aby mnie

    Ale jak nie masz miliona depozytów albo kredytu na tyle samo, to wszędzie
    będą Cię mieli w d* :( Chociaż fakt, że gdzie indziej to może nie będzie
    tak męczące jak w multi :) Gdzie indziej to przynajmniej od razu powiedzą
    że nie chce im się, nie opłaca albo się nie da, a w Multi dopiero jak
    pozbierasz i przyniesiesz PITy od czasu podstawówki, zaświadczenie o
    niezaleganiu, segregator potwierdzeń przelewu za podatki, ostatni rachunek
    za telefon, dowód, prawo jazdy, legitymację studencką i opinię z parafii :)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-01-15 08:01:29
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Robert wrote:
> [...]
    > senatorskiej ....ale to za malo zeby zostac....oni zreszta nic nie
    > robia w tym kierunku aby mnie zatrzymac....

    Hehe, a mi juz limit na karcie poodwyzszaja tak z 2 tygodnie :)
    Najpierw stwierdzili, ze nie da sie rozpatrzec jednoczesnie wniosku o
    kredyt odnawialny i o podwozyszenie limitu, nastepnie po tygodniu
    "bujania sie" uslyszalem ze kredytu odnawialnego nie dostane (a
    chcialem kredyt "az" w wysokosci moich miesiecznych wplywow na ich
    konto) i wreszcie przystapiono do skomplikowanej procedury
    podwyzszenia mi limitu. Mialem dostac telefon w czwartek, najpozniej w
    piatek z informacja jak to wyglada. Dzis jest poniedzialek i ciagle
    cisza. No coz, chyba tez nadszedl czas pozegnania (aczkolwiek zobacze
    co mi wymysla z tym limitem, bo jak go podwyzsza to przesniose karte w
    inne miejsce, szkoda limitu :)

    Obsluga w Multi stala sie zenujaca.

    Dla kontrastu pani z Citi sama odebrala ode mnie wniosek o zalozenie
    konta (nie musialem nigdzie jezdzic, co dla mnie jest duzym plusem), w
    dodatku powiedziala ze jak bede chcial zeby moje wynagrodzenie
    wplywalo do Citi to sama przyjedzie do mnie, wypelnie stosowne
    zaswiadczenie, po czym ona odwiezie je do banku. KK w Citi dostalem na
    podpis itp. itd. A jestem tylko nowym klientem, ktory nie trzyma tam
    zadnych funduszy. W Multi mam calkiem sensowne obroty i traktuje sie
    mnie jak powietrze. Dodatkowo z kazda bzdura musze latac do nich do
    oddzialu. No i co to ma byc ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-01-15 11:17:49
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > za telefon, dowód, prawo jazdy, legitymację studencką i opinię z parafii :)

    No i jeszcze zapomniałeś dodać, że musisz przedstawić zaświadczenie od
    rodziców, że te pieniądze są ci naprawdę potrzebne :)

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-01-15 11:27:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:
    > (...)
    > W Multi mam calkiem sensowne obroty i traktuje sie mnie jak powietrze.
    > Dodatkowo z kazda bzdura musze latac do nich do oddzialu. No i co to ma
    > byc ?

    Zwyczajna szara Polska rzeczywistość. Przypatrz się multi i mbankowi.
    Jak tak spoglądniesz z pewnej odległości to widać, że za bardzo się te
    banki od siebie nie różnią - głównie tym, że jeden ma a drugi nie
    oddziały a reszta to drobne różnice. Oba posiadają już całkiem sporą
    liczbę klientów i zaczyna powoli siadać wszystko to co kiedyś w ich
    ofercie było atrakcyjne i nowatorskie.
    Ja tak samo przeniosłem KK do Citi bo nie lubie papierologii i
    udowadniania, że jednak nie jestem wielbłądem co niestety w multi robić
    trzeba przy każdej okazji :/

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-01-15 11:32:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja tak samo przeniosłem KK do Citi bo nie lubie papierologii i
    > udowadniania, że jednak nie jestem wielbłądem co niestety w multi robić
    > trzeba przy każdej okazji :/

    Dlatego tez w Multi korzystam tylko z oferty depozytowej: konto, IKE, SFI,
    konto oszczędnosciowe.

    Jak potrzebuje kk lub kredyt to wybieram inny bank...w ktorym bedzie
    latwiej.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-15 11:32:34
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
> [...]
    > oddziały a reszta to drobne różnice. Oba posiadają już całkiem sporą
    > liczbę klientów i zaczyna powoli siadać wszystko to co kiedyś w ich

    No tak ale ja to wszystko zalatwiam w Multi w oddziale. Jakbym mial to
    robic w mBanku poczta to chyba bym nawet wolal tego nie zaczynac. Poza
    tym mBank jest gratisowy a Multi nie.

    Aczkolwiek KK mi mBank zamknal bardzo sprawnie, wyslalem pismo, za
    jakis tydzien karta zniknela z www i juz. Nawet nikt mnie nie chcial
    tam zatrzymac :)

    > Ja tak samo przeniosłem KK do Citi bo nie lubie papierologii i
    > udowadniania, że jednak nie jestem wielbłądem co niestety w multi
    > robić trzeba przy każdej okazji :/

    Mi Citi samo dalo karte. Nie widze powodu czemu mam tam nie przeniesc
    tez konta i innych spraw, skoro Multi mnie po prostu olewa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-01-15 11:34:42
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > Dlatego tez w Multi korzystam tylko z oferty depozytowej: konto,
    > IKE,
    > SFI, konto oszczędnosciowe.

    A nie taniej wyjdzie to w mBanku ? eMax+ jest chyba nadal
    bezkonkurencyjny, fundusze sa (prawie) takie same.

    > Jak potrzebuje kk lub kredyt to wybieram inny bank...w ktorym bedzie
    > latwiej.

    Ale kiedys w Multi bylo latwiej. Tylko ze jakis czas temu sie zepsulo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-01-15 11:49:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A nie taniej wyjdzie to w mBanku ? eMax+ jest chyba nadal
    > bezkonkurencyjny, fundusze sa (prawie) takie same.

    Wyjdzie taniej, ale nie chce mi sie tam juz wracac. Poza tym w Multi
    w razie jakiegos problemu ide do oddzialu i tam zalatwiam sprawe.
    Za te mozliwosc place 8 zeta miesiecznie...

    Mam tam tez IKE i korzystam z uslugi maklerskiej. eMax+ mnie nie
    interesuje - dosc czesto dokonuje przelewow z rachunku oszczednosciowego
    wiec konto oszczednosciowe w Multi jak znalazl (alternatywa jest eMax).
    Usluga maklerska rowniez b.fajna. Mam to za friko, a w innym DM placilem
    ok. 50zl rocznie.

    > Ale kiedys w Multi bylo latwiej. Tylko ze jakis czas temu sie zepsulo.

    bylo, ale "nic nie moze przeciez wiecznie trwac" ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-15 11:51:42
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > Wyjdzie taniej, ale nie chce mi sie tam juz wracac. Poza tym w Multi
    > w razie jakiegos problemu ide do oddzialu i tam zalatwiam sprawe.
    > Za te mozliwosc place 8 zeta miesiecznie...

    Jak to 8 ?

> [...]
    > (alternatywa jest eMax). Usluga maklerska rowniez b.fajna. Mam to za
    > friko, a w innym DM placilem ok. 50zl rocznie.

    Co to jest to konto oszczedniosciowe w Multi ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos