  • 1. Data: 2007-01-14 20:55:24
    Temat: Kredyt hipoteczny w Millenium
    Od: "Paul" <S...@o...pl>

    Witam,
    przymierzam sie do kredytu w Millenium, prosze o opinie
    jakie macie doswiadczenia z tym bankiem,
    czy na cos szczegolnego zwracac uwage ?
    kredyt w pln

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2007-01-15 17:26:51
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    ja mam od miesiaca u nich kredyt i narazie nie nazekam
    obecnie mam 5,20 (w3+1%marzy) oprocentowqnie przy 20% wkladzie wlasnym,
    110tys kredytu
    0zl prowizja, byla promocja w grudniu na pln
    ubezpieczenei na zycie 22zl na misiac tej kwoty
    ubezpiczenie pomostowe +0,8% do kw
    wczesnisza splata do 30% 0zł
    poszukaj informacji na forum gazety tam wicej osob sie wypowiada

  • 3. Data: 2007-01-16 19:51:50
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paul" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > przymierzam sie do kredytu w Millenium, prosze o opinie
    > jakie macie doswiadczenia z tym bankiem,
    > czy na cos szczegolnego zwracac uwage ?
    > kredyt w pln
    >
    > pozdrawiam
    > Pawel
    >
    > dosyć łagodnie liczona zdolność, oprocentowanie "nie powala na kolana",
    ale nie odbiega od przeciętnej
    > potrafią zaskoczyć jakąś fajną promocją (np. promocja wiosenna w 2006
    r.) - totalne zapchanie Banku wnioskami
    > dobre ubezpieczenie na życie, gorsze ubezpieczenie nieruchomości, tak
    naprawdę sam mam tam kredyt ;)
    > ludzie narzekają na obsługę w placówkach (wg postów na różnych forach),
    ale zawsze można kredyt zrobić przez doradcę kredytowego,
    > który bardziej się postara (bez opłat z Twojej strony), bo dla niego jest
    z tego prowizja z Banku
    > napisz trochę więcej na maila - jakie dochody, jaka wartość nieruchomości,
    ile osób do kredytu, jaka waluta, ile lat kredytowania, czy jakiś wkład
    własny ?
    s...@g...pl

  • 4. Data: 2007-01-16 20:04:37
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    bank jest w porządku, chociaż BPH będzie miał mniejszą marżę...

    Pozdrawiam