  • 21. Data: 2007-01-16 09:42:56
    Temat: Re: Multibank---czas sie od nich zabierac...
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > A na eMaksie to niby masz więcej ?

    Na eMax+ zdecydowanie. Przeciez nie wyplacam tych pieniedzy co 2 dni.

    > KJ (Ja tego uzywałem, aby nie mieć za dużo pieniędzy na
    > multikoncie.)

    A ja po prostu przelewam te pieniadze do innego banku, aczkolwiek tez
    sie zastanawialem nad czyms takim.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-01-16 09:43:21
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > mnie interesuje ten drugi prog ;-)

    A nie lepiej taka kwote inaczej ulokowac ?

    > wynosi obecnie 3,1 %

    Zalezy od rodzaju konta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-01-16 09:57:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A nie lepiej taka kwote inaczej ulokowac ?

    ja tego nie traktuje jak lokate tylko kase do szybkiego wykorzystania,
    jak chce szybko zainwestowac na gieldzie lub kupic fundusze

    poza tym na tym koncie jest kasa przeznaczona na splate kk...

    generalna zasada jest taka, że nie trzymam pieniedzy na multikoncie, tam
    jakies koncowki leza

    > Zalezy od rodzaju konta.

    jak masz Aquariusa to chyba jest nieco wyzsze, ale dla konta MY to 3,1%

    --
    pozdrawiam
    RobertS