  • 11. Data: 2007-01-15 11:57:14
    Temat: Re: Multibank---czas sie od nich zabierac...
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jak to 8 ?
    MULTIKONTO MY + 1 zl za debetowke (tylko jedna, bo ja nie korzystam)

    > Co to jest to konto oszczedniosciowe w Multi ?
    odpowiednik eMax w mBanku, ale CHYBA mozna zdefiniowac wiele przelewow...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2007-01-15 12:06:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > MULTIKONTO MY + 1 zl za debetowke (tylko jedna, bo ja nie korzystam)

    > odpowiednik eMax w mBanku, ale CHYBA mozna zdefiniowac wiele przelewow...

    Nie można (przynajmniej jakiś czas temu)
    Co gorsza, w przeciwieństwie do emaxa nie można przelać na niego z
    zewnątrz bezpośrednio.

    KJ

  • 13. Data: 2007-01-15 12:23:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie można (przynajmniej jakiś czas temu)
    wydawalo mi sie, ze mozna aczkolwiek nigdy nie probowalem - wystarczy mi
    tylko jeden = na Multikonto

    > Co gorsza, w przeciwieństwie do emaxa nie można przelać na niego z
    > zewnątrz bezpośrednio.
    mozna, ale kasa trafi na Multikonto...
    i pewnego razu sie troche zdziwilem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2007-01-15 12:28:38
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > MULTIKONTO MY + 1 zl za debetowke (tylko jedna, bo ja nie korzystam)

    No tak, ja mam konto dla jednej osoby. Karty debetowej juz nie mam
    (tzn na dniach nie bede mial).

    > odpowiednik eMax w mBanku, ale CHYBA mozna zdefiniowac wiele
    > przelewow...

    To musze sie zapoznac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-01-15 18:51:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Obsluga w Multi stala sie zenujaca.

    Dzisiaj dzwonilem sam, bo na telefon doczekac sie nie moglem :)
    Dowiedzialem sie, ze pan analityk ma tyle pracy, ze nie moze sie wyrobic
    z praca. No coz, moj wniosek tam juz lezy od 3 czy 4 stycznia. W dodatku
    chodzi mi o niewielkie podwyzszenie limitu, wiec nie rozumiem czemu to
    tak dlugo trzeba analizowac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-01-15 20:53:58
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    W dodatku
    > chodzi mi o niewielkie podwyzszenie limitu, wiec nie rozumiem czemu to
    > tak dlugo trzeba analizowac.

    i o to wlasnie chodzi, gdybys chcial kredyt na mieszkanie o wartosci
    kilkuset tysiecy to analityk dzwonilby kilka razy dziennie, a jakis tam
    smieszny limit na karcie...no sam rozumiesz ;-))

  • 17. Data: 2007-01-16 08:25:39
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > i o to wlasnie chodzi, gdybys chcial kredyt na mieszkanie o wartosci
    > kilkuset tysiecy to analityk dzwonilby kilka razy dziennie, a jakis tam
    > smieszny limit na karcie...no sam rozumiesz ;-))

    Albo Pan analityk śledzi grupę :)

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 18. Data: 2007-01-16 09:07:44
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > odpowiednik eMax w mBanku, ale CHYBA mozna zdefiniowac wiele
    > przelewow...

    To chodzi o rachunek oszczednosciowy ? Przeciez to jest tragicznie
    oprocentowane 2,35% przy kwocie ponizej 20 tys PLN.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-01-16 09:16:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To chodzi o rachunek oszczednosciowy ? Przeciez to jest tragicznie
    > oprocentowane 2,35% przy kwocie ponizej 20 tys PLN.

    mnie interesuje ten drugi prog ;-)
    wynosi obecnie 3,1 %

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2007-01-16 09:22:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 10:07:44 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > To chodzi o rachunek oszczednosciowy ? Przeciez to jest tragicznie
    > oprocentowane 2,35% przy kwocie ponizej 20 tys PLN.

    A na eMaksie to niby masz więcej ?

    KJ (Ja tego uzywałem, aby nie mieć za dużo pieniędzy na multikoncie.)

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html