  • 1. Data: 2007-01-14 11:13:17
    Temat: Citi KK BP a znizki dla kart
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Jestem zainteresowany karta kredytowa Citi Banku.
    Zastanawia mnie tyko czy znizki przyslugujace karcie
    Citi Silver beda takze dostepne dla posiadacza
    karty Silver BP?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-01-14 15:38:47
    Temat: Re: Citi KK BP a znizki dla kart
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin wrote:
> [...]
    > Zastanawia mnie tyko czy znizki przyslugujace karcie
    > Citi Silver beda takze dostepne dla posiadacza

    Być może się dublują ale według tej rozpiski:
    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplwlnav&fDisp=Y&lNavID=0&hDisp=Y&noFrame=Y&
    tNavID=1&contentID=PLkartypg
    te dwie karty to są dwa różne produkty. Po prostu porównaj i tyle.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-01-14 19:43:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > Zastanawia mnie tyko czy znizki przyslugujace karcie
    > Citi Silver beda takze dostepne dla posiadacza

    Są dostępne. Nie ma z tym, żadnego problemu.

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-15 08:11:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Sun, 14 Jan 2007 12:13:17 +0100, "Marcin" <k...@k...de>
    wrote:

> [...]
    >Zastanawia mnie tyko czy znizki przyslugujace karcie
    >Citi Silver beda takze dostepne dla posiadacza

    W zasadzie nie, a w praktyce tak.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 5. Data: 2007-01-16 19:40:29