  • 1. Data: 2007-01-14 20:13:24
    Temat: kk radosc zycia i kurier a autoryzacja a WOSP
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam,

    wiec w srode byl u mnie kurier podpisalem umowe, dostalem karte, lecz do
    poki umowa nie dotrze do banku mam karte zablokowana, tzn jest nalozona
    blokada transakcyjna, dzwonilem 1 min temu na mlinie i Pani oznajmila mi
    ze jeszcze nie jest sciagnieta blokada, co ciekawe 5 min temu przelalem
    5 zl uzywajac tej karty i wynik autoryzacji byl pozytywny i stad moje
    pytanie jak to mozliwe?

    dodam ze w systemie transakcyjnym nie jest widoczna ta transakcja,
    czytalem gdzies ze w przypadku malych kwot autoryzacja onlinie nie jest
    konieczna i polcard sobie potem obciazy karte

    wytlumaczy ktos?

    pozdrawiam