  • 1. Data: 2004-02-15 14:16:47
    Temat: Multibank - cyrk
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Mam taki drobny problem z Multibankiem. Mianowicie dwa lata temu zalozylem
    Multikonto Mlodziezowe (nie bylem wtedy jeszcze pelnoletni). W umowie ktora
    podpisalem jest paragraf: "umowa zostala zawarta na czas okreslony z dniem
    zawartym w jej tresci, jednak nie dluzej niz do ukonczenia przez posiadacza
    18 roku zycia".

    Ja po ukonczeniu 18 roku zycia przestalem korzystac z konta. Jakie bylo moje
    zdziwienie, gdy przyszledl mi monit w sprawie splaty debetu na kwote okolo
    30zl (zaznaczam, ze w momencie ukonczenia przeze mnie 18 roku zycia saldo
    bylo dodatnie). Te 30zl wyniklo z oplat za prowadzenie konta, odsetek i
    kosztow przyslania monitu. Zlozylem telefonicznie reklamacje, ktora nic nie
    dala poniewaz za 2 tygodnie przyszlo kolejne wezwanie do zaplaty. Zlozylem
    kolejna reklmacje przez telefon, to dostalem po kilku dniach do podpisania
    wniosek o zamkniecie konta. Jednak w tym wniosku jest zaznaczone, ze musze
    splacic wszystkie zaleglosi powstale do dnia podpisania wniosku - oczywiscie
    pod takim czyms sie nie podpisze. Zadzwonilem do banku, aby to wyjasnic.
    Pani powiedziala, ze ma adnotacje w systemie, ze jak wysle ten wniosek to
    saldo zostanie umozone. Poprosilem o taka informacje na pismie.

    Dzis przyszlo wezwanie ostateczne do zaplaty zadluzenia. Saldo na dzien
    dzisiejszy to -65zl. Niewiem juz co mam robic. Nie mam znow zamiaru dzwonic
    do nich. Nie mam juz nerwow. Co mozna zrobic w takiej sytuacji? Zastanawiam,
    sie czy jak to oleje, to czy bank moze wystawic na mnie tytul egzekucyjny. A
    po sadach nie chce sie wluczyc, dlatego ze bank nie zna tresci umow jakie
    podpisuje z klientami.

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-02-15 14:33:01
    Temat: Re: Multibank - cyrk
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    kovalek <k...@o...pl> wrote:
    > Witam !!
    >
    > Mam taki drobny problem z Multibankiem.
    [...]

    Nihil novi. Ten typ tak ma. Jak nie będziesz miał szczęścia, to nie trafisz
    na normalnych ludzi w obsłudze, a ci z którymi będziesz rozmawiał będą się
    zasłaniali <baczność> Systemem <spocznij>.

    Zadziwia mnie to, jak dużo głosów narzekania na ten bank słychać na grupie
    (w tym mój), biorąc pod uwagę jak mały udział w rynku mają. I jednocześnie
    jak dużą ilość lojalnych klientów zdołali pozyskać, skoro cały czas słychać
    kontrargumenty. Czyżby MultiPretorianie? ;)

    Na pocieszenie mogę dodać, że Multibank czyta grupę, więc jest szansa że
    Twoją sprawę zdołają rozwikłać.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-02-15 14:42:11
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Ja tez mam problem z Multibankiem - zapomnieli mi odnowic karte VC
    (debetowa). No to ja zamowilem. Zamawialem ja juz 5 razy, z czego raz
    rzeczywiscie mi ja przyslali. Tylko jeden problem - wyslali ja 2 dni po tym
    jak ją zastrzegłem ze wzgledu na to ze w ciagu 3 tygodni od daty wyslania
    podawanej przez bank nie dotarla. Zlozylem reklamacje i zadzwonila do mnie w
    piatek mila pani, mowiac, ze cofna mi ta oplate, wysla niezwlocznie
    bezplatnie nowa karte. Dzien pozniej pobrali oplate.

    Gdyby nie to ze, maja najtansza karte debetowa-wypukla to bym sie gdzies
    przeniosl. Ale jak znowu mi jej nie przysla albo nie cofna tych oplat to
    jakos dam sobie rade bez takiej karty.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-02-15 15:48:59
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-15 15:33, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Piotr Grzegorz
    Skowroński wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Na pocieszenie mogę dodać, że Multibank czyta grupę, więc jest szansa że

    Ba ;) ... nie dość, że czyta , to jeszcze wysyła na grupę kreatywne
    panienki z marketingu ;)

    A co do samego problemu - krótka piłka ... Wydatek rzędu 4 zł załatwi
    sprawę.
    Wysmaruj pismo informujące, że zgodnie z warunkami umowy, którą
    podpisałeś a bank zaakceptował , konto było otwarte na czas określony do
    dnia (tu twoja pełnoletność) ... Saldo na dzień(data pełnoletności )
    wynosiło (tu kwota na + o której pisałeś) .

    W związku z powyższym wzywasz MULTI do zaprzestania działań , które
    wszczęli mające na celu wyłudzić kasę nienależną multi.

    Dalsze działania wiązać się będą z podjęciem działań adekwatnych do
    pruby wyłudzenia kasy od ciebie (zaw. prok. rej)

    W załączeniu - kopia umowy z zaznaczeniem części mówiącej o okresie
    otwarcia rachunku) , kopia dokomentu potwierdzającego saldo na czas
    (pełnoletność) + 1 dzień ... i po sprawie ;)

    Zażądaj odpowiedzi w ciągu 30 dni + załącz żądanie zaprzestania
    przetwarzania danych osobowych.

    Moga ci skoczyć. Zachowaj sobie kopię pisma, weź zwrotne potwierdzenie
    odbioru.

    Pozdrawiam.

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-02-15 15:57:59
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

> [...]
    > Dalsze działania wiązać się będą z podjęciem działań adekwatnych do
    > pruby wyłudzenia kasy od ciebie (zaw. prok. rej)

    próby jak juz:)) watpliwe czy prokuratura sie tym zajmie

    > Moga ci skoczyć. Zachowaj sobie kopię pisma, weź zwrotne potwierdzenie
    > odbioru.

    dokładnie, tyle ze zanim mu skocza moga narobic tez klopotu np wysylajac
    dane o zadluzeniu do BIK, konto zamkna, moze nawet przeproszą ale co z tego
    klopot zostanie. w kazdym badz razie nie zostawiaj sprawy samej sobie bo
    moga byc klopoty

    > Pozdrawiam.

    ja rowniez:)

    Marek

  • 6. Data: 2004-02-15 16:02:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:c0o4tq$8f7$1@flis.man.torun.pl>
    dnia 15 luty 2004, Marek wstukał(a)

    > próby jak juz:)) watpliwe czy prokuratura sie tym zajmie

    Ale Arbiter bankowy pewnie bankowo przyjmie skargę.
    <http://www.zbp.pl/arbiter.php#begin>

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 7. Data: 2004-02-15 17:29:57
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Ale Arbiter bankowy pewnie bankowo przyjmie skargę.
    <http://www.zbp.pl/arbiter.php#begin>

    na pewno i to bedzie chyba najrozsadniejsza droga dochodzenia swoich praw,
    jesli nie uda sie z bankiem po dobroci

    pozdr
    Marek

  • 8. Data: 2004-02-15 18:03:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl> wrote in message

> [...]
    > otwarcia rachunku) , kopia dokomentu potwierdzającego saldo na czas
    > (pełnoletność) + 1 dzień ... i po sprawie ;)

    Warunki umowy kont dla maloletnich zwykle zawieraja zastrzezenie, ze z dniem
    uzyskania pelnoletnosci konto jest przeksztalcane w konto dla osoby
    pelnoletniej. Moze to byc konto wspolne lub nie, to sie zwykle zostawia do
    okreslenia przez osobe maloletnia [w chwili zawierania umowy]. Nie znam umow
    Multi, ale jestem prawie pewien ze podobny zapis tam sie znajduje.

    > Zażądaj odpowiedzi w ciągu 30 dni + załącz żądanie zaprzestania
    > przetwarzania danych osobowych.

    Najlepiej zazadac zaprzestania przetwarzania danych przez wszystkich
    wierzycieli... jakie to proste... wszystkie problemy z glowy ;).

    > Moga ci skoczyć. Zachowaj sobie kopię pisma, weź zwrotne potwierdzenie
    > odbioru.

    Mlodosc... naiwnosc... ;)

    Maciej

  • 9. Data: 2004-02-15 18:19:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:KvOXb.270263$AU2.48529@news.chello.at>
    dnia 15 luty 2004, MK wstukał(a)

    [...]
> [...]
    > okreslenia przez osobe maloletnia [w chwili zawierania umowy]. Nie znam umow
    > Multi, ale jestem prawie pewien ze podobny zapis tam sie znajduje.

    Przecież imić kovalek pisał, że "umowa zostala zawarta na czas
    okreslony..."

    A w regulaminie na dziś jest:

    XI. Przekształcenie rachunku
    §65.
    Umowa Rachunku wygasa wraz z ukończeniem 18 roku życia, a Posiadacz
    Rachunku może złożyć dyspozycję przekształcenia Rachunku w MultiKonto
    innego rodzaju z zachowaniem dotychczasowego numeru Rachunku.
    §66.
    Przekształcenie Rachunku następuje na podstawie zawarcia przez
    Posiadacza Rachunku nowej Umowy o prowadzenie rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego MultiKonto.
    Okres posiadania Rachunku zalicza się do okresu posiadania MultiKonta
    innego rodzaju.

  • 10. Data: 2004-02-15 19:04:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
> [...]
    > Posiadacza Rachunku nowej Umowy o prowadzenie rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego MultiKonto.

    Coz, to niepotrzebnie skomplikowali. Ja widzielm umowy w ktorych
    przeksztalcenie bylo automatyczne. Skoro wygasa to ja bym zignorowal i sie
    niczym nie przejmowal. :)

    Maciej