  • 1. Data: 2004-02-15 11:38:06
    Temat: Stałe zlecenie w BPH?!
    Od: "Piotrek20" <p...@b...pl>

    Ustawiłem stałe zlecenie w BPH 12 lutego, aby się wysyłało 14 każdego
    miesiąca, a jak jest to dzień wolny to w poprzednii roboczy... i moje zlecenie
    się NIE WYSŁAŁO!!!

    Dlaczego? Mam teraz wysłać je zwykłym przelewem?

  • 2. Data: 2004-02-15 13:13:39
    Temat: Re: Stałe zlecenie w BPH?!
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotrek20 <p...@b...pl> wrote:
    > Ustawiłem stałe zlecenie w BPH 12 lutego, aby się wysyłało 14 każdego
    > miesiąca, a jak jest to dzień wolny to w poprzednii roboczy... i moje
    > zlecenie się NIE WYSŁAŁO!!!

    Zerknij do regulaminu, ew. dokładnie dopytaj bank jak są realizowane
    zlecenia. Może być tak, że składałeś zlecenie po jakiejś-tam granicznej
    godzinie, przez co na bieżący miesiąc już Ci system nie przyjął.

    > Dlaczego? Mam teraz wysłać je zwykłym przelewem?

    Najpierw upewnij się, czy czasem nie wyjdzie w poniedziałek. Jeśli nie, to
    najlepiej wyślij po prostu zwykłym przelewem. Unikniesz nerwów i szarpaniny
    z beneficjentem albo szermierki na pisma z bankiem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-02-15 17:51:07
    Od: "e-adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek20" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zlecenie
    > się NIE WYSŁAŁO!!!
    > Dlaczego? Mam teraz wysłać je zwykłym przelewem?

    Witam!
    Miałem to samo tylko w BGŻ powiedzieli że wina systemu,musiałem wysyłać
    ręcznie.
    Z tymi e-bankami to trzeba uważać.Innym razem wysłali mi przelewy które
    usunąłem z zlecenia stałego.Pisze o tym pare wątków niżej w reklamacja
    e-integrum.
    Pozdrawiam
    e-adam

  • 4. Data: 2004-02-15 19:07:49
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 15 lut 2004 at 11:38 GMT,
    Piotrek20 <p...@b...pl> napisał(a):
    > Ustawiłem stałe zlecenie w BPH 12 lutego, aby się wysyłało 14 każdego
    > miesiąca, a jak jest to dzień wolny to w poprzednii roboczy... i moje zlecenie
    > się NIE WYSŁAŁO!!!

    Podepnę się do wątku. W oddziale nie potrafili mi powiedzieć czy
    zlecenie zdefiniowane przez internet będzie płatne 1zł. Raczej się
    skłaniali ku opinii że będzie bezpłatne - a tymczasem okazyje się że
    skasowanli mnie na tą złotówkę - u was też? No i jak to w końcu jest?

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 5. Data: 2004-02-15 22:40:29
    Od: "Piotrek20" <p...@b...pl>

    Dopiero teraz mam informację, że te 2 zlecenia stałe poszły 14.2, pieniędzy
    tez ubyło, więc poszły, i wyszczególnione jest, że zabrało 1zł opłaty za to.

  • 6. Data: 2004-02-15 22:41:40
    Temat: 1 zł za każdy.
    Od: "Piotrek20" <p...@b...pl>

    j.w.

  • 7. Data: 2004-02-17 10:15:59
    Od: j...@o...pl

    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> wrote:
> [...]
    > skłaniali ku opinii że będzie bezpłatne - a tymczasem okazyje się że
    > skasowanli mnie na tą złotówkę - u was też? No i jak to w końcu jest?

    Przetestowane w praktyce:
    + Informacja o wykonanych zleceniach stalych pojawia sie w systemie
    z jakims dziwacznym opoznieniem - gdybym byl pewien ze to na pewno
    dziala, to inaczej bym na to patrzyl, ale tak to tylko cholera
    brala - szybo wycofalem sie z tej zabawy.
    + Zlecenia stale przelewow na konta zewnetrzne sa PLATNE 1 zl,
    na BPHowskie - nic.
    + Anulowanie zlecenia stalego NIE jest platne 10 zl;
    IMHO opis w TOiP jest mylacy - tak jak jest napisane, to bym
    zinterpretowal tak ze dla niepobrania 10 zl oplaty jest konieczne:
    a. wykonanie 3 platnosci + b. wykonanie anulowania via internet;
    w opisie jest slowko "oraz" a wyglada ze powinno byc "lub".

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow