  • 1. Data: 2004-02-15 12:27:11
    Temat: Ktory bank wykupi moj kredyt hipoteczny w ING?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Szukam banku, ktory wykupi moj kredyt hipoteczny w ING.

    Powoli przygotowuje sie do zmiany waluty splaty z USD na CHF. ING niestety
    nie ma w swej ofercie kredytow w CHF :( Wiec bede musial sie z nim wkrotce
    pozegnac.

    Kiedys jakas promocje mial Fortis Bank, tak mi sie cos obilo o uszy.

    Mozecie mi cos ciekawego doradzic pls? :)

    Oferty na priv :)

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 2. Data: 2004-02-15 12:56:02
    Temat: Re: Ktory bank wykupi moj kredyt hipoteczny w ING?
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał:
    > Z gory dziekuje za pomoc.

    BPHPBK, a moze też MultiBank

  • 3. Data: 2004-02-15 17:43:56
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > BPHPBK, a moze też MultiBank

    O BPHPBK sam zaczelem myslec, wiec byc moze to nie jest glupi pomysl :)

    Malin

  • 4. Data: 2004-02-15 19:41:19
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    > O BPHPBK sam zaczelem myslec, wiec byc moze to nie jest glupi pomysl :)

    a ja ich odradzam.. znajomi ktorzy brali kredyty jakis czas temu strasznie
    narzekali...
    ostatnio kolezanka zdecydowala sie na kredyt w BPH
    miala wstepnie uzyskana zgode... miala doniesc dokumenty..
    doniosla je, a ze to nie jej pierwszy kredyt w zyciu wiec przyniosla
    wszelkie papiery jakie tylko mogli chciec..
    no i tak czekala na decyzje banku . kiedy to moze przyjsc podpisac kredyt...
    ,miesiac, dwa...
    okazalo sie ze najpierw nikt nie jest wstanie powiedziec co sie dzieje i na
    co czekaja.. potem sie dowiedziala
    ze analityk byl na urlopie... zdenerwowana rozmawiala z kierownikiem
    oddzialu, dala 3 dnie na uzyskanie decyzji... oczywiscie nikt sie nie
    skontaktowal... wiec im podziekowala... ale stracone dwa miesiace...

    tak wiec trojka moich znajomych, wszyscy niezadowoleni..

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-02-15 20:08:13
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skontaktowal... wiec im podziekowala... ale stracone dwa miesiace...
    >
    > tak wiec trojka moich znajomych, wszyscy niezadowoleni..

    No tak... ja podobny problem mialem dwa i pol roku temu.. Duetsche Bank
    zwodzil mnie w ten sam sposob przez dwa miesiace. I w koncu wzialem kredyt w
    ING, ale zamiast przy kursie 4,20 Usd/Pln wzialem przy 4,00 Usd/Pln :(

    Czyli BPHPBK do luftu.Chyba wiec pozostaje Fortis.Mam nadziej, ze ten bank
    bedzie chcial zarobic i szybko zalatwoa sprawe :)

  • 6. Data: 2004-02-15 21:31:56
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Jacku do tego wszystkiego z tego co pamietam to BPH ma jeden z wyzszych
    spreadow...

  • 7. Data: 2004-02-16 07:38:04
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jacku do tego wszystkiego z tego co pamietam to BPH ma jeden z wyzszych
    > spreadow...

    Juz skontaktowal sie ze mna na priv jakis mily czlowiek :)
    Czyli jednak warto prosic o pomoc na tego typu grupach dyskusyjnych :)
    "Proscie a bedzie wysluchane"

    Jeszcze raz wszystkim dziekuje.

    Pozdrawiam

    P.S. Uwaga na USD --- > CHF ;-) Niedlugo moze byc dobry moment :)

    Malin

  • 8. Data: 2004-02-16 08:51:32
    Od: "jacek.j" <j...@p...pl>

    > P.S. Uwaga na USD --- > CHF ;-) Niedlugo moze byc dobry moment :)

    w Fortisie załatwisz to bardzo szybko, nie zapomnij poprosić aby
    założyli Ci subkonto w ChF

    pozdr.
    jacek.j

  • 9. Data: 2004-02-16 09:06:05
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

    > Szukam banku, ktory wykupi moj kredyt hipoteczny w ING.
    >
    > Powoli przygotowuje sie do zmiany waluty splaty z USD na CHF. ING niestety

    Czyżbyś wywęszył wzrost ceny dolara? W zasadzie od dawna się o tym mówi i na
    pewno wiele osób czeka (i ja też) aby np. w dobrym momencie kupić findusz
    SFI dolarowy.

    Jak nie możesz publicznie to napisz na priv.
    Marvin

  • 10. Data: 2004-02-16 09:15:39
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Marvin" <_...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > SFI dolarowy.
    >
    > Jak nie możesz publicznie to napisz na priv.

    Moge publicznie. Moje oficjalne wypowiedzi tez nie sa wcale utajniane :)
    Kazdy trend kiedys sie skonczy. Przekroczylismy mediane czasu trwania
    obecnego trendu na Eur/Usd, wiec kazdy kolejny miesiac przybliza nas do
    zakonczenia :) Na razie plyne z pradem, bo fala moze jeszcze wyniesc wysoko
    :) Ale jak na rynku pienieznym pojawia sie kolejne (kolejne, bo kilka juz
    jest) sygnaly ostrzegawcze, na F-X wzajemne krosy zaczna wykazywac
    dywergencje oraz AT pokaze kilka potwierdzen odwrocenia trendu, wtedy smialo
    wskocze w cHF. Moze to byc rownie dobrze za miesiac, jak i za rok albo
    dluzej. Ale juz dzis musze sie przygotowac, bo wiem, ze wziecei kredytu
    hipotecznego trwa troszke dluzej, niz klikniecie myszka na platformie
    Forexowej :)