  • 1. Data: 2004-02-15 14:49:38
    Temat: Fortis Bank schodzi na psy
    Od: "Singer" <s...@o...pl>

    Jestem klientem Forits Bamku od ok 5 lat - trzymam u nich wieksza kase -
    wplywy na rach. wiecej niz 5 tys. Wystapilem w listopadzie 2003 o karte
    chargowa z limitem ponizej miesiecznyvh wplywow, po 3 misiacach czekania na
    reakcje, wyslalem maila z proba o odpowiedz, a oni wyslali mi taka
    odpowiedz
    "Otrzymał Pan informację, że zostanie Pan poinformowany o szczegółach odbioru
    nowej karty, w przypadku gdy zostanie ona Panu przyznana."
    Moim zdanienm, od banku ktory celuje w grupe Klientow z wieksza kasa oczekuje
    przeslania informacji ze nie przyznali mi karty.
    Prosze o opinie czy to zbyt duze oczekiwania
    Ponadto prosze o info gdzie z dochodami pow 5 tys mies dostane dobra karte z
    dobra obsluga (przynajmniej z taka gdzie udzielaja informacji, ze karta nie
    zostala przynana - wystarczy wyslanie maila ;)))

    Singer

  • 2. Data: 2004-02-15 19:12:42
    Temat: Re: Fortis Bank schodzi na psy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Singer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o opinie czy to zbyt duze oczekiwania

    Moim zdaniem taka odpowiedź, to nakaz przyzwoitości.

    Podejrzewam, że dowolny inny bank.

  • 3. Data: 2004-02-15 21:29:28
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    [...]
> [...]
    nie
    > zostala przynana - wystarczy wyslanie maila ;)))

    czepiasz się, no i myślisz ze 5 tysiaków to tak dużo?

  • 4. Data: 2004-02-16 09:20:01
    Od: "Singer" <s...@o...pl>

    > [...]
    > nie

    > czepiasz się, no i myślisz ze 5 tysiaków to tak dużo?

    Nie czepiam sie - po prostu po 3 miesiacach oczekuje reakcji z ich strony -
    chociazby odmownej - ale reakcji ;)0

    nie napisalem ze to 5 tys, lecz powyzej...... miszczu
    i nie napisalem ze to duzo,
    jesli chcesz znac moje zdanie to 5 tys malo.. znacznie za malo
    ale wystarczy na posiadanie takiej karty jaka chce miec

  • 5. Data: 2004-02-16 17:45:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Singer"
    > jesli chcesz znac moje zdanie to 5 tys malo.. znacznie za malo
    > ale wystarczy na posiadanie takiej karty jaka chce miec

    jesli masz e-pakiet to nie dostaniesz i juz, bo nie dają ale nie chcą tego
    napisac wprost.

    w srebrnym pakiecie odpowiadaja sprawniej na korespondencje wewn. i zamowienie
    karty jest realizowane bez gadania - nie trzeba sie pytac, tylko zamowic przez
    pl@net

    Najlepiej zostaw e-pakiet w Fortis dla karty VE
    a zaloz drugi racunek, np w Nordei - tam dostaniesz bezprowizyjną VC charge a
    forse raz na miesiac mozesz przelac do F i dzialac jak poprzednio
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-02-17 12:16:06
    Od: "Singer" <s...@o...pl>

> [...]
    > a zaloz drugi racunek, np w Nordei - tam dostaniesz bezprowizyjną VC charge a
    > forse raz na miesiac mozesz przelac do F i dzialac jak poprzednio

    mam srebrny zlozylem przez Pl@net
    dziekuje za rade

    singer

  • 7. Data: 2004-02-17 17:22:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Singer"
    > mam srebrny zlozylem przez Pl@net
    > dziekuje za rade

    no to im przypomnij w korespondencji ze o tobie zapomnieli
    swoją drogą ja uciekłem ze srebrnego i założyłem e-pakiet
    z darmową VE i przelewami, a VC charge moge miec np w Nordei
    *** blad ***