  • 1. Data: 2004-02-15 12:34:45
    Temat: Czy jest taka możliwość?
    Od: "Big Jack" <<A...@q...jlgavwgb.cy>

    Interesuje mnie, czy jest jakaś strona www, lub program, który na
    podstawie wpisanego nr konta (najlepiej w/g nowej nomenklatury) podaje
    informacje jaki to bank? Miło by było jakby też podawał do kogo to konto
    należy, ale tu, to już chyba za wiele wymagam.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 2. Data: 2004-02-15 12:51:55
    Temat: Re: Czy jest taka możliwość?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <<A...@q...jlgavwgb.cy> napisał w wiadomości
    > Interesuje mnie, czy jest jakaś strona www, lub program, który na
    > podstawie wpisanego nr konta (najlepiej w/g nowej nomenklatury) podaje
    > informacje jaki to bank?

    Jest taka strona i taki program.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-15 13:02:23
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Big Jack <<A...@q...jlgavwgb.cy> wrote:
    > Interesuje mnie, czy jest jakaś strona www, lub program, który na
    > podstawie wpisanego nr konta (najlepiej w/g nowej nomenklatury) podaje
    > informacje jaki to bank?

    A pewnie. Ja używam iban.exe Tomasza Treli. http://ttom5.republika.pl/
    Polecam - mały, ładny i działa bez wgryzania się w system.

    > Miło by było jakby też podawał do kogo to
    > konto należy, ale tu, to już chyba za wiele wymagam.

    Za to pan prokurator by się zaraz zabrał :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 4. Data: 2004-02-15 13:31:59