  • 1. Data: 2002-11-29 12:53:15
    Temat: Moze to śmieszne...
    Od: <h...@N...gazeta.pl>

    ale mam problem: jak wypłaca się gotówkę z bankomatu, a konkretnie w jaki
    sposób włożyć kartę do bankomatu - paskiem magtnetycznym do góry czy do dołu
    ? oraz po której stronie ma być pasek magnetyczny - po lewej czy po prawej
    stronie. Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2002-11-29 12:55:38
    Temat: Re: Moze to śmieszne...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <h...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    dołu
    > ? oraz po której stronie ma być pasek magnetyczny - po lewej czy po prawej

    do dołu paskiem, strzałeczką na karcie do przodu
    albo tak jak jest narysowane na bankomacie (dotyczy kart PKOBP)

    na stacjach NESTE natomiast wkładasz kartę paskiem do góry

    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-11-29 12:56:08
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2002 12:53:15 +0000 (UTC), <h...@N...gazeta.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ? oraz po której stronie ma być pasek magnetyczny - po lewej czy po prawej
    Na każdym bankomacie jest narysowane - pasek do dołu po prawej

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 4. Data: 2002-11-29 14:19:04
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

  • 5. Data: 2002-11-29 16:54:11
    Temat: Re: Moze to ?mieszne...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "gornik"
    > Na każdym bankomacie jest narysowane - pasek do dołu po prawej

    pierwsza czesc porady prawdziwa, druga juz nie - zobacz sobie np. bankomat
    INGBSK (jakis stary)
    - nie wiem czy tylko ja takie widuje ale w nich czyta sie karte paskiem do
    gory
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-11-29 17:46:17
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Na każdym bankomacie jest narysowane - pasek do dołu po prawej

    na wielu bankomatach rysunku już nie ma :(

    W BSK w bankomatach chyba IBM wkłada się paskiem do góry a w innych (chyba
    NCR)
    paskiem do dołu. Jak już się do jakiegoś sposobu przyzwyczaję to potem
    trafię na ten drugi
    i muszę się denerwować .
    Ci złośliwcy dają czasem dwa różne bankomaty w jednym oddziale, to już jest
    skandal ;)

    Szymon

  • 7. Data: 2002-11-30 06:10:18
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości l...
> [...]
    > ? oraz po której stronie ma być pasek magnetyczny - po lewej czy po prawej

    Do "mojego" bankomatu mozna karte wlozyc tylko na jeden sposob.
    A to maxymalnie cztery proby!!

  • 8. Data: 2002-11-30 07:42:19
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości news:as9koa$gt3
    > Do "mojego" bankomatu mozna karte wlozyc tylko na jeden sposob.
    > A to maxymalnie cztery proby!!

    che che - mnie zawyczaj udaje sie za 4 tym razem :-))))))))

  • 9. Data: 2002-11-30 07:57:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:as9q55$7k2$2@news.tpi.pl, krab wrote:
    > Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > che che - mnie zawyczaj udaje sie za 4 tym razem :-))))))))

    W niektorych bankomatach nad otworem na karte sa takie pionowe cyferki,
    ktore wskazuja, w ktora strone maja wskazywac cyfry z numerem karty na
    karcie. W tych bankomatach, z ktorych zwykle korzystam jest to numerem do
    gory w taki sposob, aby prostym ruchem od siebie wlozyc karte, czyli
    trzymamy karte przed soba jak ksiazke patrzac na numer, obracamy ramie z
    karta o 90 stopni, wsuwamy.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-11-30 09:04:20
    Od: "MirasZ" <m...@i...pl>

> [...]
    dołu
    > ? oraz po której stronie ma być pasek magnetyczny - po lewej czy po prawej

    Miałem kiedyś taki problem na Słowacji. "Dziwne" komunikaty, języka nie
    znam, a angielski dopiero dostępny jak się prawidłowo włoży kartę. Kilka
    prób i nic. Miałem już ciepło, bo żona czekała w knajpie aż przyniosę kasę
    na rachunek. Żadnych rysunków na bankomacie. Okazało sie, że rysunki są na
    ekranie (a ja przyzwyczaiłem się nie patrzyć na to, bo u nas to zwykle
    reklamy). A kartę wkładało się paskiem do góry, co dla człoweka wychowanego
    na Pekao było dużym zaskoczeniem.
    Pozdrawiam
    Mirek