  • 1. Data: 2002-11-29 11:35:24
    Temat: mBank: konto firmowe a numer klienta
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Czy posiadacz RORu w mBanku zakładając rachunek firmowy otrzymuje nowy numer
    klienta ?

    Szymon

  • 2. Data: 2002-11-29 13:24:42
    Temat: Re: mBank: konto firmowe a numer klienta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 29 Nov 2002 12:35:24 +0100), "Szymon
    Kolorz" <s...@i...max.pl> był(a) napisał(a):

    >Czy posiadacz RORu w mBanku zakładając rachunek firmowy otrzymuje nowy numer
    >klienta ?

    Nie. mBiznes ,,dopina'' Ci się do listy rachunków. Bardzo przyjemne.
    przy SC dopina się do listy rachunków każdego ze wspólników osobno. Do
    tego każdy z nich posługuje się SWOJĄ listą haseł jednorazowych. Pełna
    wygoda.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 3. Data: 2002-11-29 13:26:01
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czy posiadacz RORu w mBanku zakładając rachunek firmowy otrzymuje nowy numer
    > klienta ?
    >

    > Szymon

    Wydaje mi się, że w standardzie nie dostajesz (ja właśnie otwieram i mam to samo
    id). Nie widzę powodu jednak dla którego nie mógłbyś dostać innego jeśli sobie
    życzysz...

    Tomek

  • 4. Data: 2002-11-29 14:06:42
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl> napisał w wiadomości
    > Czy posiadacz RORu w mBanku zakładając rachunek firmowy otrzymuje nowy
    numer
    > klienta ?

    Nie, po zalogowaniu na dotychczasowy login na liscie rachunkow pojawia
    ci sie mBiznes :)

    GreG