  • 1. Data: 2002-11-29 12:05:01
    Temat: Raport Bankiera: Fundusze i obligacje atrakcyjną alternatywą dla lokat bankowych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 2. Data: 2002-11-30 06:07:51
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

  • 3. Data: 2002-11-30 07:39:52
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    napisał w wiadomości news:as7lj9$dfh$1@news.onet.pl...
    > :)
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=553587&thread
    > _id=53

    "iżby" :-)))) to byl raport ?
    amra - to jest tylko informacja o latwosci ich dostepu, czytajac slowo
    "raport" mialem nadzieje znalezc tam jakies porownanie, a tam tylko zacheta
    do slabiutkiego zreszta seba :-)

  • 4. Data: 2002-11-30 08:07:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:as9q55$7k2$1@news.tpi.pl, krab wrote:
> [...]
    > "raport" mialem nadzieje znalezc tam jakies porownanie, a tam tylko
    > zacheta do slabiutkiego zreszta seba :-)

    Nie mogę sie zgodzic z taka ocena. Jest tam znacznie wiecej niz to co
    piszesz. Fajny artykul, nawet wyslalem rodzicom - niech sie podszkola.

    Czy ktos znajacy sie na rzeczy moze sprobowac wskazac na przyczyne spadku
    wartosci przez kilka dni z rzedu jednostek udz. najlepszych z JU funduszy
    obligacji w ostatnich dniach (GTFI, UnionI)?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-11-30 13:05:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    slowo
    > "raport" mialem nadzieje znalezc tam jakies porownanie, a tam tylko

    eee Raport to Bankier dodaje. Ja osobiscie mam DWSa ;)
    Porowanie znajdziesz w innych art., zreszta ja bym sie nie porywal na
    to :) Jednak najlepiej czuje sie w teorii, lub praktyce _wybranych_
    bankow (czytaj tych ktorych uzywam :)