  • 1. Data: 2002-11-29 11:17:17
    Temat: Czy Śląski oferuje kredytowego MasterCarda?
    Od: s...@p...onet.pl

    Na www.karty.3a.pl jedna z MC ze Lwem jest opisana jako kredytowa, ale na
    bankowym www ING-BSK nie znalazlem zadnej oferty. Ktos sie orientuje, czy to
    jest i na jakich warunkach?

    Szymon

  • 2. Data: 2002-11-29 11:46:31
    Temat: Re: Czy Śląski oferuje kredytowego MasterCarda?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    ale na
    > bankowym www ING-BSK nie znalazlem zadnej oferty. Ktos sie

    Tylko dla wybanych klientow - pilotazowo. Pozniej pewnie juz dla
    wszystkich.

  • 3. Data: 2002-11-29 12:42:43
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:as7k2d$9hv$1@news.onet.pl...
    > ale na
    > orientuje, czy to
    >
    > Tylko dla wybanych klientow - pilotazowo. Pozniej pewnie juz dla
    > wszystkich.

    w dzisiejszych czasach to raczej banki staraja sie o klientow KK wiec pewnie
    niedlugo ING zaoferuja ja takze ludziom spoza ING a nie tylko posiadaczom
    konta i to w dodatku prestizowego. Nie ma sensu wydawac kilkuset kart i
    tworzyc systemu ich obslugi podczas gdy mozna ich wydac pare tysiecy i
    niezle na tym zarobic.

    D.

  • 4. Data: 2002-11-29 13:15:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > tworzyc systemu ich obslugi podczas gdy mozna ich wydac pare tysiecy
    > niezle na tym zarobic.

    Dlatego pewnie najpierw chca sprawdzic jak to bedzie dzialac, zanim
    pojda na masowke :)
    Konkurencja jest bardzo duza - Multi, niedlugo PKO BP, nowe Pekao SA,
    mBank...

  • 5. Data: 2002-11-29 16:51:03
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > bankowym www ING-BSK nie znalazlem zadnej oferty. Ktos sie orientuje, czy to

    Jest to klasyczna KK z 21 dniowym greace periodem, koszt wydania 80 zł./rok,
    jak na razie jedyna w Polsce KK przeliczana przez EURO, produkt lekko
    niedopracowany (brak podglądu w internecie - docelowo ma być, brak serwisu SMS -
    docelowo ma być, call center tylko pod numerem stacjonarnym) , ubezpieczenie w
    Warcie 24 h przed zastrzeżeniem, każda nieuprawniona trasakcja ubezpieczona do
    1000 zł. z działem własnym 200 zł., limit ubezpieczenia do wysokości limitu na
    karcie w ciągu 1 roku, poza tym działa bez zarzutu i bardzo sie podoba kasjerom
    w sklepach, szczególnie w Niemczech (jak dla mnie trochę za cukierkowa). Ma
    wejść do oferty dla klienta masowego za około dwa miesiące. Pozdrawiam. Paweł

  • 6. Data: 2002-11-30 14:47:18
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

> [...]
    Ma
    > wejść do oferty dla klienta masowego za około dwa miesiące. Pozdrawiam.

    Własnie w niemczech mi ją olano PRAKTIKER I SCHELL

  • 7. Data: 2002-11-30 16:25:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > konta i to w dodatku prestizowego. Nie ma sensu wydawac kilkuset kart i
    > tworzyc systemu ich obslugi podczas gdy mozna ich wydac pare tysiecy i
    > niezle na tym zarobic.

    Hehe... myslisz, ze dla kilku tysiacy sie oplaca? ;) Mysle, ze raczej to
    powinny byc dziesiatki tysiecy wydanych kart.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-11-30 23:46:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Własnie w niemczech mi ją olano PRAKTIKER I SCHELL

    A w ogole mogles tam jakas karta zaplacic wydana w Polsce?

  • 9. Data: 2002-12-01 07:47:16
    Temat: Karty do platnosci w Niemczech ( bylo : Czy Śląski oferuje kredytowego MasterCarda? )
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Witam,

    napisał w wiadomości news:asbijo$mjf$1@news.onet.pl...

    > A w ogole mogles tam jakas karta zaplacic wydana w Polsce?

    W niedalekiej przyszlosci wybieram sie to Niemiec na pare miesiecy i tez sie
    zastanawiam jaka karte wziazc ze soba lub sobie jeszcze wyrobic zeby mozna
    bylo tam nia placic. Narazie posiadam karty Visa Electron z mBanku,
    Inteligo, Lukas Banku i z tego co tu czytalem oni tam chyba ich nie
    przyjmuja. Czy ktos wie jaka karte miec ze soba zeby bylo jak najmniej
    problemow.

    Marcin P.

  • 10. Data: 2002-12-01 10:03:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    napisał

    > A w ogole mogles tam jakas karta zaplacic wydana w Polsce?

    KK MC citi dziala bez problemu, VC multi tez -nawet bez autoryzacji; KK
    multi jeszcze nie sprawdzalem.