  • 1. Data: 2002-11-29 12:27:17
    Temat: Czy tak działa Citi online?
    Od: m...@p...onet.pl

    Wlasnie wyrobilem sobie MC Citi i mam juz od jakiegos czasu VC Citi. Nie wiem
    tylko dlaczego nie moge jednoczesnie w Citi online ogladac rachunkow obydwu
    kart i dla kazdej musze logowac sie osobno. Czy w Citi rachunki nie sa
    powiazane z klientem??! Od dawna uwazalem, ze Citi odstaje jesli chodzi o
    bankowosc internetowa, ale nie wiedzialem, ze az tak...

  • 2. Data: 2002-11-29 16:58:55
    Temat: Re: Czy tak działa Citi online?
    Od: <t...@g...pl>

> [...]
    > powiazane z klientem??! Od dawna uwazalem, ze Citi odstaje jesli chodzi o
    > bankowosc internetowa, ale nie wiedzialem, ze az tak...

    Mozesz miec podglad wszystkich rachunkow jesli masz rachunek - widzisz
    zarowno rachunki biezace, lokaty jak i rachunki wszystkich kart.
    Z tego co wiem, karty maja osobne rachunki wiec stad ta niedogodnosc.
    Pzdr

  • 3. Data: 2002-12-02 13:28:51
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > zarowno rachunki biezace, lokaty jak i rachunki wszystkich kart.
    > Z tego co wiem, karty maja osobne rachunki wiec stad ta niedogodnosc.

    Rozumiem. Chyba w takim wypadku zrezygnuje z VC Citi, a zostawie sobie tylko MC
    ze wzgledu na rozliczenia w Euro. A rachunku u nich tez nie zamierzam otwierac,
    jestem na razie zadowolony z mojego banku, szkoda tylko ze nie ma on w ofercie
    MC...

  • 4. Data: 2002-12-02 13:59:30
    Od: k...@z...pl

    > Rozumiem. Chyba w takim wypadku zrezygnuje z VC Citi,
    > a zostawie sobie tylko MC
    > ze wzgledu na rozliczenia w Euro.

    sprawdź najpierw tę informację.
    czy aby na pewno w EUR są rozliczne trnasakcje.
    (i ew. kiedy będą)

    Karol Żwiruk

  • 5. Data: 2002-12-02 18:44:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Rozumiem. Chyba w takim wypadku zrezygnuje z VC Citi, a zostawie sobie tylko MC
    > ze wzgledu na rozliczenia w Euro. A rachunku u nich tez nie zamierzam otwierac,

    Jakie Euro/ AFAIR to MC Citi idzie przez dolara.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-12-03 13:38:53
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jakie Euro/ AFAIR to MC Citi idzie przez dolara.

    Jesli MC Citi jest rozliczane w USD to oznacza tylko tyle, ze w Citi
    najzwyczajniej mnie oszukali kiedy proponowali mi ta karte...

  • 7. Data: 2002-12-09 12:12:12
    Temat: Re: Czy tak dzia?a Citi online?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > kart i dla kazdej musze logowac sie osobno. Czy w Citi rachunki nie sa
    > powiazane z klientem??! Od dawna uwazalem, ze Citi odstaje jesli chodzi o
    > bankowosc internetowa, ale nie wiedzialem, ze az tak...
    A w USA dostali nagrodę za ten produkt... Z czterech[1] banków, w których
    miałem do czynienia z bankowością internetową ten ma moim zdaniem
    zdecydowanie najniższy poziom. Pod każdym względem. Kiedyś się zbiorę
    i wypunktuję listę wad posiadanych przez citi online. Podeślę

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] dawny handlobank, e-pko, mbank, citi