    From: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze to ?mieszne...
    Date: Fri, 29 Nov 2002 18:46:17 +0100

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:ntoeuu4tjhskla433cu6lo8ip7a3osrm3r@4ax.com...

    > Na każdym bankomacie jest narysowane - pasek do dołu po prawej

    na wielu bankomatach rysunku już nie ma :(

    W BSK w bankomatach chyba IBM wkłada się paskiem do góry a w innych (chyba
    NCR)
    paskiem do dołu. Jak już się do jakiegoś sposobu przyzwyczaję to potem
    trafię na ten drugi
    i muszę się denerwować .
    Ci złośliwcy dają czasem dwa różne bankomaty w jednym oddziale, to już jest
    skandal ;)

    Szymon