  • 1. Data: 2002-11-29 12:58:27
    Temat: Bank slaski -ror mial zniknac po 3 miesiacach nieaktywnosci
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    z 7-8 lat temu zalozylam zwykly ror wtedy w Banku slaskim
    jednym z warunkow byl ruch an koncie.jezeli przez trzy miesiace nie byloby
    wplat lub wyplad rachunek ulegal likwidacji.
    ze dwa lata temu zalozylam nowy ror w innym banku.Tu zostalo ze 20 zl i nie
    chcialo mi sie po nie chodzic. nie likwidowalam roru bo mial sam zniknac- a
    teraz wychodzi ze mam doplacic 30 zl.
    Czy ktos moze mi cos poradzic-
    mam tylko pierwsza umowe i nie pamietam czy w trakcie cos sie zmnienialo.
    wiem ze suma jak na banki -smieszna
    ale chodzi o zasade TMK

  • 2. Data: 2002-11-29 13:33:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Jak najszybciej zapłacić!!!

  • 3. Data: 2002-11-29 16:07:36
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    DLACZEGO zaplacic skoro mialo sie samo zlikwidowac?
    TMK
    PS pewnie zaplace...

  • 4. Data: 2002-11-29 16:09:59
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > Jak najszybciej zapłacić!!!

    A ponadto: czytac, czytac i jeszcze raz czytac...

  • 5. Data: 2002-11-29 17:16:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2002 17:07:36 +0100,
    osoba podpisana: TMK <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    > DLACZEGO zaplacic skoro mialo sie samo zlikwidowac?
    > TMK
    > PS pewnie zaplace...

    Pewnie zapis był, że _może_ być zlikwidowane, a nie że _będzie_
    zlikwidowane.

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 6. Data: 2002-12-02 06:31:13
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Nie wiem, dlaczego post nie dotarł w piątek, ale może teraz się uda.

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz wychodzi ze mam doplacic 30 zl.
    > Czy ktos moze mi cos poradzic-
    > mam tylko pierwsza umowe i nie pamietam czy w trakcie cos sie

    Banki w regulaminach zwykle zastrzegają sobie jedynie prawo do
    zamknięcia "martwego" ROR-u (z podaniem warunków, na jakich ma się to
    odbyć), ale to nie oznacza, że takie zamknięcie zawsze nastąpi. Ba,
    bardzo rzadko następuje.
    Niestety wina leży po Twojej stronie ze względu na zaniechanie
    zamknięcia rachunku, którego nie miałeś zamiaru używać. Przyjrzyj się
    ich Kontu Taryfa "0" i jeśli spełniasz jego warunki (na kilka miesięcy),
    to próbuj dogadać się z naczelnikiem WOKI na zasadzie: owszem, nie
    zamknąłem, ale regulamin/umowa w tym miejscu była dla mnie nie
    zrozumiała, inaczej ją zinterpretowałem. Wobec tego proponuję: te 20 zł
    zostawiam tytułem zaległości, ale Państwo nie chcą ode mnie dalszych 30
    zł i w zamian za to odwieram konto oszczędne (czy jak się to tam teraz
    nazywa). Inaczej - uciekam z banku na zawsze.
    Spiesz się, dysponenci ING mają teraz nakaz zwerbowania po 15
    klientó (bo pewnie bardzo wielu odeszło), więc marchewka w postaci Konta
    Taryfa "0"powinna zadziałać.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-12-02 21:07:45
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    Jarosław Lech wrote:

    > Spiesz się, dysponenci ING mają teraz nakaz
    > zwerbowania po 15 klientó (bo pewnie bardzo wielu odeszło), więc
    > marchewka w postaci Konta Taryfa "0"powinna zadziałać.

    Ja tez uciekam z tego dziadowstwa. Wiec pewnie beda musieli zberbowac
    jednego wiecej :)
    --
    Grzegorz

    "Never argue with an idiot. They'll drag you down to their level, then
    beat you with experience."