  • 1. Data: 2015-10-04 01:48:18
    Temat: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
    Od: chwila <...@...pl>

    przekoloryzowałem w tytule lecz .. ko wie gdzie jest moja karta?

    Na koncie MeritumBank (AliorBank - po przejeciu) mam datę aktywacjki
    31/07/2015 - MasterCard.

    Wczoraj przyszedł mi SMS że wyłaczą mi starą Vise 25 października i bym
    aktywował MasterCard.

    Problem w tym, że ja Master Card do tej pory nie otrzymałem (ani karty ,ani
    PINu), adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie
    wiem czemu bo podawałem inny!), ale teściowa wyjechała kilka dni temu (mamy
    poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak
    cos do mnie).

    Żona w tymże bnku otrzymała kartę + PIN juz z miesiąc temu (i tym zestawem
    wypłaciła pieniądze w bankomacie).

    I co to kurwa jest!? (ja wiem że masa ludzi o tym wie).

    Wrzucaja hipotetycznemu sąsiadowi (bo listonosz myli adres) kartę do
    bankomatu a za tydzięn jeszcze dorzucają mu PIN do mojego konta gdzie lezy
    sobie 10 000 zł i sobie idzie i wypłaca sobie moje konto w czapce
    kominiarce.

    Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

  • 2. Data: 2015-10-04 08:38:45
    Temat: Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-10-15 o 01:48, chwila pisze:

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?
    JA, to bym napisał,że karty nie otrzymałem. Bywa. Może ktoś pomylił
    adres. Może faktycznie sąsiad ma. No i tę kartę zablokował. Po co im
    cokolwiek wrzucać?

  • 3. Data: 2015-10-04 09:47:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Oct 2015 01:48:18 +0200, chwila napisał(a):
> [...]
    > wypłaciła pieniądze w bankomacie).
    >
    > I co to kurwa jest!? (ja wiem że masa ludzi o tym wie).

    http://samcik.blox.pl/2015/09/Nie-dostales-karty-nie
    -aktywowales-jej-ale.html
    http://samcik.blox.pl/2015/09/Karta-i-PIN-wyslane-li
    stem-zwyklym-a-aktywacja.html

> [...]
    > bankomatu a za tydzięn jeszcze dorzucają mu PIN do mojego konta gdzie lezy
    > sobie 10 000 zł i sobie idzie i wypłaca sobie moje konto w czapce

    Dawniej byl jeszcze etap aktywacji, teraz juz ponoc nie.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

    A w ogole to karty znikna
    http://samcik.blox.pl/admin/www.bsjasienica.pl/www.s
    tructus.pl/LINK/1310721,262146,21.html?625490

    Tylko ... co bedzie jak telefon ukradna ?

    J.

  • 4. Data: 2015-10-04 09:59:19
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    > Dawniej byl jeszcze etap aktywacji, teraz juz ponoc nie.

    W niektórych bankach "aktywacja" to pierwsze użycie karty do płatności :D

  • 5. Data: 2015-10-04 10:52:35
    Od: a...@g...com

    > przekoloryzowałem w tytule lecz .. ko wie gdzie jest moja karta?
    > Na koncie MeritumBank (AliorBank - po przejeciu) mam datę aktywacjki
    > 31/07/2015 - MasterCard.

    Rozumiem, że ktoś obcy aktywował twoją kartę MC? Lepiej sprawdź jeszcze raz, bo
    Meritum wysyłał nowe karty od sierpnia, jeśli dobrze pamiętam.

> [...]
    > poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak

    Do mnie nie doszedł PIN do nowej karty. Po prostu zaktualizuj adres korespondencyjny
    w systemie transakcyjnym, a potem zadzwoń na infolinię MeritumBank i wyjaśnij, że nie
    otrzymałeś karty i/lub PINu. Zastrzegą starą kartę MC i wyślą nowy komplet karta+PIN
    na zaktualizowany adres. U mnie nowa karta z PINem doszła w około 1,5 tygodnia.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

    Przede wszystkim zastrzeż kartę MC, która do ciebie nie doszła.

  • 6. Data: 2015-10-04 16:24:45
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2015-10-04 10:52, a...@g...com pisze:

    > Przede wszystkim zastrzeż kartę MC, która do ciebie nie doszła.

    mBank przysłał mi kartę kredytową w otwartej (niezaklejonej) kopercie.
    Zadzwoniłem na infolinię, przełączyli do działu kart, tam reklamację
    przyjęli i uznali, że najlepiej będzie jak tę kartę zastrzegę a oni
    wyślą mi nową. Po tygodniu dostałem nową kartę a mój rachunek został
    obciążony kwotą 10 zł za wysłanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej. Na
    infolinii dowiedziałem się, że taka jest procedura. Chyba lepiej byłoby
    gdybym skłamał, że tej karty w otwartej kopercie wcale nie dostałem.

  • 7. Data: 2015-10-04 18:02:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 01:48:01 UTC+2 użytkownik chwila napisał:
    > adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie
    > wiem czemu bo podawałem inny!)

    Wszystko jasne: teściowa się włamała na konto, prawdopodobnie przy pomocy swojej
    córki, która wyszpiegowała login i hasło oraz przechwyciła twój telefon komórkowy
    żeby zatwierdzać kody SMS.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku?

    Że konto zostało przejęte.
    --
    Akarm