  • 1. Data: 2015-10-04 15:14:45
    Temat: wpłatomaty BZWBK - uważajcie
    Od: PP <...@...pl>

    Korzystałem z różnych wpłatomatów, najczęśćiej euronetu i nie było
    żadnych problemów.
    Różne rzeczy też już czytałem o starych połykających wpłatomatach mbanku
    ale nie sądziłem, że spotka mnie to we wpłatomacie BZWBK.

    Dzisiaj po raz pierwszy chciałem skorzystać z BZWBK i wpłatomat orżnął
    mnie na 300zł,
    po prostu po włożeniu całego tysiaka ( a miałem ich kilka partii) podał
    sume o trzy stówy mniejszą,
    przerwanie wpłaty oczywiście nic nie dało, bo zwrócił te 3 stówy
    mniej... parodia po prostu.
    Reklamacja złożona, ciekawe czy BZWBK stanie na wysokości zadania i
    rozpatrzy pozytywnie.

  • 2. Data: 2015-10-05 10:47:43
    Temat: Re: wpłatomaty BZWBK - uważajcie
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-10-04 o 15:14, PP pisze:

> [...]
    > mniej... parodia po prostu.
    > Reklamacja złożona, ciekawe czy BZWBK stanie na wysokości zadania i

    ech gdybym ja te opinie przeczytał wcześniej:

    https://blog.bzwbk.pl/2010/06/wplatomat-%E2%80%93-ml
    odszy-krewniak-bankomatu