  • 1. Data: 2015-10-02 16:18:59
    Temat: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: "Podejrzliwy" <...>

    O co tak naprawdę chodzi w loterii paragonowej?
    Czy przypadkiem nie chodzi o to by stworzyć bazę
    z danymi: kto, na co i ile wydaje?

    Podejrzliwy

  • 2. Data: 2015-10-02 16:44:26
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-10-15 o 16:18, Podejrzliwy pisze:
    > O co tak naprawdę chodzi w loterii paragonowej?
    > Czy przypadkiem nie chodzi o to by stworzyć bazę
    > z danymi: kto, na co i ile wydaje?

    Chodzi o to, żeby kupujący byli zainteresowani uzyskaniem paragonu, co
    zmusi sprzedających do ich wydrukowania. Bo czasem jest tak, że tych
    paragonów nie drukują, a służby skarbowe nie są w stanie wszystkiego
    wyłapać.

  • 3. Data: 2015-10-02 16:55:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

> [...]
    >co zmusi sprzedających do ich wydrukowania. Bo czasem jest tak, że
    >tych paragonów nie drukują, a służby skarbowe nie są w stanie

    A teraz to wrecz widac, ze fryzjerow chca ostrzyc :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-10-02 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Podejrzliwy ... ...

    > O co tak naprawdę chodzi w loterii paragonowej?
    > Czy przypadkiem nie chodzi o to by stworzyć bazę
    > z danymi: kto, na co i ile wydaje?
    >
    > Podejrzliwy

    Chodzi o eliminowanie szarej strefy metodą marchewki.

  • 5. Data: 2015-10-02 23:04:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 Oct 2015 16:44:26 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    tych
    > paragonów nie drukują, a służby skarbowe nie są w stanie

    Ile razy widząc kasę fiskalną u sprzedawcy nie dostałeś paragonu?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-10-03 00:56:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Podejrzliwy" 560e9251$0$8380$6...@n...neostrada.pl

    >O co tak naprawdę chodzi w loterii paragonowej?
    > Czy przypadkiem nie chodzi o to by stworzyć bazę
    > z danymi: kto, na co i ile wydaje?

    Ja kupuję dużo mleka. Ale nie wydaję dużo, bo mleko
    stale tanieje. Łaciate UHT 3.2% 1.99 pln za litr.
    1.79 pln za litr 2% UHT Mlekowity... Lidl sprzedaje
    tanio osmotyczne ;) grajewskie (Mlekpolu -- tego
    producenta, który produkuje Łaciate) chyba z Mrągowa...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-10-03 01:08:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 560e9b05$0$585$6...@n...neostrada.pl

    > A teraz to wrecz widac, ze fryzjerow chca ostrzyc :-)

    Ja od fryzjerów dostaję kasowe kwitki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-10-03 07:23:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 października 2015 23:04:35 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ile razy widząc kasę fiskalną u sprzedawcy nie dostałeś paragonu?
    W małych lokalnych sklepimach, warzywniakach, barach piwnych niewydawanie paragonu
    jest notoryczne.
    O weterynarzach, dentystach czy innych lekarzach nie wspomnę.

  • 9. Data: 2015-10-03 09:30:10
    Od: " 666" <...@...6>

    Bedziesz miał do wyboru: płacić u fryzjera lub dentysty 30 zł bez paragonu lub 50 zł
    z paragonem.
    Co wybierasz?

    -----

  • 10. Data: 2015-10-03 10:07:34
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2015-10-03 07:23, Kris pisze:

    > W małych lokalnych sklepimach, warzywniakach, barach piwnych niewydawanie paragonu
    jest notoryczne.
    > O weterynarzach, dentystach czy innych lekarzach nie wspomnę.

    Także prywatnych stacjach paliwowych. Ile razy tankuję olej napędowy to
    zawsze o paragon muszę się upominać.