eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja? › Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
  • X-Received: by 10.182.101.133 with SMTP id fg5mr130078obb.34.1443948756221; Sun, 04
    Oct 2015 01:52:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.101.133 with SMTP id fg5mr130078obb.34.1443948756221; Sun, 04
    Oct 2015 01:52:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!z77no74685
    30qge.1!news-out.google.com!z4ni10660ign.0!nntp.google.com!kq10no15330126igb.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 4 Oct 2015 01:52:35 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <muppfg$ksn$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.7.51.122;
    posting-account=LG7bcgoAAACYgU4cVn0EQAbl7y4bIKha
    NNTP-Posting-Host: 37.7.51.122
    References: <muppfg$ksn$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
    From: a...@g...com
    Injection-Date: Sun, 04 Oct 2015 08:52:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2507
    X-Received-Body-CRC: 3023368115
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616897
    [ ukryj nagłówki ]

    > przekoloryzowałem w tytule lecz .. ko wie gdzie jest moja karta?
    > Na koncie MeritumBank (AliorBank - po przejeciu) mam datę aktywacjki
    > 31/07/2015 - MasterCard.

    Rozumiem, że ktoś obcy aktywował twoją kartę MC? Lepiej sprawdź jeszcze raz, bo
    Meritum wysyłał nowe karty od sierpnia, jeśli dobrze pamiętam.

    > Problem w tym, że ja Master Card do tej pory nie otrzymałem (ani karty ,ani
    > PINu), adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie
    > wiem czemu bo podawałem inny!), ale teściowa wyjechała kilka dni temu (mamy
    > poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak
    > cos do mnie).

    Do mnie nie doszedł PIN do nowej karty. Po prostu zaktualizuj adres korespondencyjny
    w systemie transakcyjnym, a potem zadzwoń na infolinię MeritumBank i wyjaśnij, że nie
    otrzymałeś karty i/lub PINu. Zastrzegą starą kartę MC i wyślą nowy komplet karta+PIN
    na zaktualizowany adres. U mnie nowa karta z PINem doszła w około 1,5 tygodnia.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

    Przede wszystkim zastrzeż kartę MC, która do ciebie nie doszła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1