    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 4 Oct 2015 09:47:41 +0200

    Dnia Sun, 04 Oct 2015 01:48:18 +0200, chwila napisał(a):
    > Problem w tym, że ja Master Card do tej pory nie otrzymałem (ani karty ,ani
    > PINu), adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie
    > wiem czemu bo podawałem inny!), ale teściowa wyjechała kilka dni temu (mamy
    > poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak
    > cos do mnie).
    >
    > Żona w tymże bnku otrzymała kartę + PIN juz z miesiąc temu (i tym zestawem
    > wypłaciła pieniądze w bankomacie).
    >
    > I co to kurwa jest!? (ja wiem że masa ludzi o tym wie).

    http://samcik.blox.pl/2015/09/Nie-dostales-karty-nie
    -aktywowales-jej-ale.html
    http://samcik.blox.pl/2015/09/Karta-i-PIN-wyslane-li
    stem-zwyklym-a-aktywacja.html

    > Wrzucaja hipotetycznemu sąsiadowi (bo listonosz myli adres) kartę do
    > bankomatu a za tydzięn jeszcze dorzucają mu PIN do mojego konta gdzie lezy
    > sobie 10 000 zł i sobie idzie i wypłaca sobie moje konto w czapce
    > kominiarce.

    Dawniej byl jeszcze etap aktywacji, teraz juz ponoc nie.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

    A w ogole to karty znikna
    http://samcik.blox.pl/admin/www.bsjasienica.pl/www.s
    tructus.pl/LINK/1310721,262146,21.html?625490

    Tylko ... co bedzie jak telefon ukradna ?

    J.